Transfers & Rygter

Generel debat omkring klubben, trænere og spillere.

Transfers & Rygter

Indlægaf atletico9 » man 4. maj 2009 19:24

Vi gør lige denne tråd til den officielle Transfer og Rygtetråd, så vi holder det et sted. - LarsAtleti

Nogen som ved om det egenligt er officielt at Juanito skifter til Atletico efter sommer på fri transfer, og det samme med Leo Franco til Galatasaray..
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Geografisk sted: Odense/Vejle

Indlægaf atletico9 » man 4. maj 2009 19:26

desuden kan vi bruge denne tråd til at skrive og kommentere alle de officielle transfers...? :godt:
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Re: Officiele transfer..

Indlægaf SergioAguero » lør 9. maj 2009 00:57

atletico9 skrev:Nogen som ved om det egenligt er officielt at Juanito skifter til Atletico efter sommer på fri transfer, og det samme med Leo Franco til Galatasaray..

Goal skriver nu at vi har modtaaget bud på Leo Franco men han stadig ønsker at blive i Atletico.

Mange af os har også givet udtryk for at Diego fra Werder Bremen vil være et super indkøb. Dette er dog sandsynligvis ikke en mulighed ifølge hans agent er han allerede solgt til Juventus, desværre.

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Diegos-Juv ... ifte-i-hus
Wonderkid. Sergio Kun Aguero,
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Geografisk sted: Brande

Indlægaf LarsAtleti » man 25. maj 2009 10:11

Vi bliver i spanske medier sat i forbindelse med den 24 årige midtbanespiller Elias fra Corinthians.

Billede
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Geografisk sted: Vanløse, København

Indlægaf SergioAguero » man 25. maj 2009 10:32

Ifølge AS er vi meget tæt på at få handlen i hus med Valladolids kæmpe målmandstalent Sergio Asenjo! :D

Han er da en rigtig spændene spiller! :D :godt:
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf Argail » man 25. maj 2009 13:36

ja meget spændende... vil virkelig gerne have ham i klubben.. han er rigtig god :godt:
Los Colchoneros!
Brugeravatar
Argail
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » man 25. maj 2009 14:34

Det virker lidt som om at man forhandler med Asenjo i øjeblikket, og derfor holder Leo Franco hen med at forlænge hans kontrakt.

Ifølge AS skulle vores ungdomsmålmand De Gea blive 2 målmænd til næste sæson.

Sergio Asenjo
Billede

David De Gea
Billede
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf Superdaniel » lør 30. maj 2009 16:01

SergioAguero skrev:Ifølge AS er vi meget tæt på at få handlen i hus med Valladolids kæmpe målmandstalent Sergio Asenjo! :D

Jeg har ikke set ret mange kampe med Valladolid så kender ikke særlig meget til denne Asenjo men han lyder da til at være en lovende målmand og alderen har han også med sig. Syntes det er meget positivt at vi tilsyndeladende vil opgradere vores forsvar for vores forsvar har godt nok ikke set godt ud de sidste mange år. Juanito ville skam også være en fornuftig spiller at få fra Betis i det centrale forsvar.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf peterhansel » lør 30. maj 2009 16:09

Glæder mig til at se hvilke backs vi signer, for der har vi helt klart også brug for opgradering! Desuden håber jeg ikke Juanito er den eneste tilføjelse til midterforsvaret..

Men dejligt at se Asenjo sat i forbindelse med os. ung og talentfuld keeper, lad os håbe rygterne taler sandt.
Kun Agüero, ES KUUUN AGUEERO! <3

Peña Atlética De Dinamarca!
Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Geografisk sted: Frederiksværk

Indlægaf Argail » lør 30. maj 2009 19:39

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ext-week-r

det er så mega nice :) Han er det største talent længe og han kan virkelig hjælpe mrd at hholde 0'et for os
Los Colchoneros!
Brugeravatar
Argail
Bruger

Indlægaf andersAT » lør 30. maj 2009 20:52

Jeg synes det er glimrende at vi er ved at lande asenjo. Med ham som førstemand og de gea som andenmålmand, gerne aom til at spille vores cup-kampe synes jeg det ser godt ud.

Med hensyn til vores centerforsvar synes jeg faktisk ikke det ser så skidt ud. Jeg synes ujfalusi har været OK, og er bare blevet bedre og bedre i løbet af sæsonen. Og så har vi jo heitinga som jeg stadig tror/håber kan blive en god mand i forsvaret, og Perea har som udgangspunkt spillet OK. Men en højre back er vigtigt at få hentet.

Yderligere synes jeg ikke vi har helt oplagte mangler med mindre vi sælger nogle af vores spillere. Det skulle da lige være hvis vi kan lande en rigtigt god central kreativ midtbanespiller, og måske en fløjspiller til at overtage hvis Maxi eller Simao bliver skadet.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Geografisk sted: Vanløse

Indlægaf Superdaniel » søn 31. maj 2009 14:20

Aguero Commits Future To Atletico Madrid

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... ico-madrid

SÅ VIGTIGT at han blive, ihvertfald en sæson endnu.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf Andreas Zimmermann » søn 31. maj 2009 16:16

Jeg syntes helt klart at der skal hentes forstærkninger til sommer. Der skal spilles CL og det er derfor vigtigt at have en bred bænk pga. skader og de mange kampe vi kommer til at spille. Som jeg ser det er Luis Garcia og Sinama Pongolle slet ikke gode nok. Derudover skal vi holde på Forlan til næste sæson. Han har vist sig som den bedste spiller gennem hele sæsonen.

I forsvaret skal der selvfølgelig også forstærkninger til. Se bare på målscoren denne sæson. Når det er sagt syntes jeg til tider Heitinga, Ujfalusi og Perea har gjort det godt. Dog SKAL der købes en højreback og evt. midtforsvar (Raul Albiol).

Banega ryger tilbage til Valencia og vi skal derfor også købe en midtbane eller satse på Camacho. Hvilket jeg klart syntes er at foretrække. Jeg har ikke forstået hvorfor vi lejede Banega istedet for at bruge Camacho, men jeg følger selvføgelig heller ikke træningen.

Jeg er blevet tryk ved Garcia/Assucao midtbanen og mener uden tvivl den kan spille os videre fra gruppespillet i CL. Fløjene er jo også verdensklasse der skal bare være bedre reserver.
Andreas Zimmermann
Bruger

Indlægaf Pablo » søn 31. maj 2009 20:19

Andreas Zimmermann skrev:Jeg syntes helt klart at der skal hentes forstærkninger til sommer. Der skal spilles CL og det er derfor vigtigt at have en bred bænk pga. skader og de mange kampe vi kommer til at spille. Som jeg ser det er Luis Garcia og Sinama Pongolle slet ikke gode nok.

Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor du synes, at Sinama Pongolle ikke er god nok.
Da Kun i starten af sæsonen var skadet (eller var det Forlan?), spillede han da nogle fantastiske kampe, og scorede nogle utrolig vigtige mål.
Så sammenholdt med hans optrædener synes jeg han har gjort det helt fantastisk :klap:
Jeg har svært ved at se, at man skulle kunne have en bedre erstatning end ham, for det er det færreste på hans niveau som vil være tilfreds med den mængde af spilletid han har fået.
Brugeravatar
Pablo
Tipsmeistro

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Superdaniel » man 1. jun 2009 12:04

Andreas Zimmermann skrev:Jeg syntes helt klart at der skal hentes forstærkninger til sommer. Der skal spilles CL og det er derfor vigtigt at have en bred bænk pga. skader og de mange kampe vi kommer til at spille. Som jeg ser det er Luis Garcia og Sinama Pongolle slet ikke gode nok. Derudover skal vi holde på Forlan til næste sæson. Han har vist sig som den bedste spiller gennem hele sæsonen.

I forsvaret skal der selvfølgelig også forstærkninger til. Se bare på målscoren denne sæson. Når det er sagt syntes jeg til tider Heitinga, Ujfalusi og Perea har gjort det godt. Dog SKAL der købes en højreback og evt. midtforsvar (Raul Albiol).

Banega ryger tilbage til Valencia og vi skal derfor også købe en midtbane eller satse på Camacho. Hvilket jeg klart syntes er at foretrække. Jeg har ikke forstået hvorfor vi lejede Banega istedet for at bruge Camacho, men jeg følger selvføgelig heller ikke træningen.

Jeg er blevet tryk ved Garcia/Assucao midtbanen og mener uden tvivl den kan spille os videre fra gruppespillet i CL. Fløjene er jo også verdensklasse der skal bare være bedre reserver.

Raul Albiol kunne være et rigtig spændende navn at få til klubben, virkelig en klasse forsvars spiller som har spillet en ganske god sæson for Valencia. Ricardo Carvalho kunne være en anden spændende spiller at få tilført holdet, han har mange af de kvaliteter som vi søger. Med hensyn til midtbanen mener jeg at vi skal have en bedre spiller end Assuncao. Mener ikke rigtig at han har det der skal til og derfor kunne et nyt stort navn være en god ting, men Assuncao skal ikke sælges, han er god nok til at være en reserve.

Dit syn på Pongolle og Garcia er jeg ret enig i, dog mener jeg godt at vi kan beholde Pongolle som 4. angriber da jeg også her mener at en ny angriber skal hentes.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf Andreas Zimmermann » man 1. jun 2009 13:17

Pablo skrev:Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor du synes, at Sinama Pongolle ikke er god nok.
Da Kun i starten af sæsonen var skadet (eller var det Forlan?), spillede han da nogle fantastiske kampe, og scorede nogle utrolig vigtige mål.
Så sammenholdt med hans optrædener synes jeg han har gjort det helt fantastisk :klap:
Jeg har svært ved at se, at man skulle kunne have en bedre erstatning end ham, for det er det færreste på hans niveau som vil være tilfreds med den mængde af spilletid han har fået.

Nej jeg syntes ikke at han er god nok. Jeg er enig med Superdaniel i at han vil være et fint fjerdevalg. Der skal i hvert fald købes en angriber til klubben. Vi har 3 angribere til 2 pladser, hvilket ikke er nok når vi skal spille så mange kampe i en sæson. Se bare på Real og Barcelona.
Du nævner at en bedre angriber nok ikke vil være tilfreds med den mængde spilletid Pongolle har fået, hvilket jeg også er enig i. Jeg syntes dog at hvis vi købte en bedre angriber kunne han jo netop få mere spilletid og vi kunne få sparet aguero/forlan mere. Syntes Aguero har vist tydelige træthedstegn og uskarphed i denne sæson. Flere af kampene er han faldet helt ud.

Det skal lige siges at grunden til at jeg nævner Albiol, er tidligere rygter om han skulle til Atletico. Han er selvfølgelig en eftertragtet herre i Spanien pga. Valencias økonomi.
Andreas Zimmermann
Bruger

Indlægaf SergioAguero » man 1. jun 2009 19:53

Med hensyn til Pongolle mener jeg at han har vist alt for lidt hvad han kan!! for han er jo i en god nok alder og har også vist det i starten af sæsonen at han er en kvalitetsspiller.. Han mangler bare stabilisering i sit gode spil, og især som indskifter har han været skuffende.. Det er selvfølgelig også svært at være indskifter for Forlan og Agüero :)
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » tors 4. jun 2009 10:16

I El Mundo Deportivo afviser Forlans agent at Real Madrid eller Barcelona skulle have kontaktet spilleren, og han fortsat er meget glad for at være i Atlético.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf LarsAtleti » tors 4. jun 2009 12:41

Billede

I MARCA nævnes Newcastles Jose Enrique som afløser for Pernia.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf peterhansel » tors 4. jun 2009 13:49

LarsAtleti skrev:Billede

Er det ham til venstre eller højre? :) hehe.

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf Superdaniel » tors 4. jun 2009 15:29

Ej det håber jeg sateme ikke da! Manden er pil ringe og kunne ikke engang spille sig helt på holdet i Newcastle. Ham skal vi godt nok ikke satse på, der er godt nok ikke ret meget ambition i sådan en signing hvis han altså bliver købt vel og mærket hvis der overhovedet er hold i rygterne.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » lør 6. jun 2009 15:19

Billede

Vi sættes i forbindelse med den 19 årige midtbanespiller Lanús fra Corinthians. AS betegner ham som "Den nye Agüero".
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf los rayados » man 8. jun 2009 13:17

Lidt mærkeligt at kalde ham "den nye agüero" - for det første er agüero kun 21 og formentlig han han masser af udvikling til gode (:

Men lyder da trods alt altid interessant.
Brugeravatar
los rayados
Bruger

Indlægaf SergioAguero » man 8. jun 2009 13:22

Los Rayados skrev:Lidt mærkeligt at kalde ham "den nye agüero" - for det første er agüero kun 21 og formentlig han han masser af udvikling til gode (:

Men lyder da trods alt altid interessant.

Ja den lyder lidt spøjs :P
især når han kun er 2 år yngre og det var i samme alder vi hentede agüero! :P
men spændene lyder det da :P
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf andersAT » man 8. jun 2009 16:30

Med hensyn til angribere må jeg sige at jeg er enig med SergioAguero i at sinama pongolle ikke er den dårligste erstatning hvis en af vores angribere ryger væk. Han er en glimrende angriber, og jeg tror ikke det vil være så let for os at købe os til en der er bedre. Så skal det jo også lige nævnes at reyes og jurado er på vej tilbage. Begge disse kan i mine øjne spille angriber (jurado måske en lille smule mere tilbagetrukket angriber).

Men på den anden side skal vi jo bruge vores penge til noget hvis vi sælger en af vores stjerner... synes dog ikke vores alternativer er dårlige.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf Superdaniel » man 8. jun 2009 21:37

Vi sættes i forbindelse med den 19 årige midtbanespiller Lanús fra Corinthians. AS betegner ham som "Den nye Agüero".

Jeg tror lige jeg vil komme med en rettelse.

Han hedder Eduardo Salvio og kommer fra klubben Lanus, han er angriber. Ved ikke lige hvor Corinthians kommer ind i billedet??

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... ico-madrid

Men lyder til at være en spændende spiller, Juventus skulle også følge med i hans udvikling og prisen skulle være på ca 12 millioner euro.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf SergioAguero » man 8. jun 2009 22:16

http://www.bold.dk/nyt/Atletico-vil-hol ... stjernerne

Det er igen blevet pointeret at Atletico vil holde på stjernerne!

det er vigtigt at få bekræftet for Atleticos fans mener jeg, især med alle de sværmende rygter omkring Agüero og Forlans fremtid! :godt:
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » ons 10. jun 2009 11:10

Nu skriver alle de store engelske aviser The Times, Daily Mail og The Telegraph, at Chelsea har budt 387 mio dkr (52 min euro) for vores Sergio 'Kun' Agüero.

Klubben skulle angiveligt have været i kontakt med hans agent i weekenden.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf SergioAguero » ons 10. jun 2009 13:06

LarsAtleti skrev:Nu skriver alle de store engelske aviser The Times, Daily Mail og The Telegraph, at Chelsea har budt 387 mio dkr (52 min euro) for vores Sergio 'Kun' Agüero.

Klubben skulle angiveligt have været i kontakt med hans agent i weekenden.

læste jeg også lige!..
men tror dog at klubben vil forlange de 450 der er hans købsklausul.,. tror dog også at Agüero føler han passer bedre ind her!
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf Harder » ons 10. jun 2009 13:10

De mange millioner skulle også være betinget af klausuler og det synes jeg så absolut ikke er brugbart. Skal 'Kun' sælges så skal der være penge på bordet og ikke penge der er betinget af hans præstationer i en evt kommende klub.
Harder
Bruger

Geografisk sted: Århus

Indlægaf drencrom » ons 10. jun 2009 16:46

Synes helt klart at der er brug for defensive forstærkninger, især på højreback pladsen. Må indrømme jeg blev lidt sur da de fyrede Seitaridis. Ikke fordi jeg synes han har været god på nogen måde, og synes også han skulle straffes for ikke at møde op til kampen, men at fyre ham er ikke nogen god straf. Ville have været smartere at give manden bøder og sætte ham til salg, for på den måde at få lidt penge for ham. At fyre ham betyder jo at manden er fri af sin kontrakt og kan forhandle sig til en ny kontrakt i en anden klub. Et drømme scenarie for en spiller der ingen spilletid får. Nu kan alle fremtidige utilfredse spillere i fremtiden, bare lade være med at komme til kampene, og så få en bunke penge med sig. Nå, det var ikke det skulle handle om.

På højrebacken har vi Heitinga og Perea. Perea har jeg ikke den store fidus til. Heitinga er bedst ude på højreback efter min smag, især nu hvor Pablo er klar igen. Vi mangler altså en højreback og en centralforsvarer. Synes Ujfalusi er blvet bedre og bedre igennem hele sæsonen. Dog ville Albiol være klasse at få til klubben, han ville så tage Ujfalusi plads i midterforsvaret, og spille sammen med Pablo. Til højrebacken ved jeg ikke rigtig, men har hørt at Maicon fra Inter er utilfreds. Dog tror jeg at han er for dyr for os, ligesom Arbeloa. Jeg kunne tilgengæld godt se Andoni Iraola, fra Athletic Bilbao, i Atletico trøjen. Tror virkelig at han kunne gøre det godt, og har en god alder. Så hvis Atletico kunne hente Iraola og Albiol vile jeg være rigtig glad. :) Juanito er lidt for gammel efter min smag, men absolut ikke dårlig afløser for Ujfalusi. Og hvis vi får ham gratis ville det være alletiders.
På den centrale midtbane mangler vi en rigtig god defensiv midtbanespiller. Her kunne en dansker måske komme i spil, idet at Christian Poulsen ikke spiller vildt meget i Juve. Tror dog ikke på det, men ikke nogen ringe idé.
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Superdaniel » tors 11. jun 2009 11:37

Fem La Liga klubber efter Miguel de las Cuevas.
http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... uel-de-las

Ville ikke gøre det store hvis han smuttede videre til en anden klub, ikke fordi jeg har noget imod ham men syntes bare ikke at han er god nok.

Prisen har dog selvfølgelig noget at sige.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf peterhansel » tors 11. jun 2009 12:38

Miguel har gjort det godt med den spilletid han har fået og især i de sidste par kampe gjorde han det rigtig godt når han kom ind..

Så det ville ægre mig lidt, men nu får vi jo også Reyes tilbage, så hvis vi beholder ham gør det mig ikke spor at han smutter.

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Jurado

Indlægaf drencrom » tors 11. jun 2009 13:37

Har glemt Jurado, mener han kommer tilbage fra sit lån hos Mallorca. Han har været rigtig god i Mallorca. For min skyld må de gerne smide Reyes på porten og så beholde Jurado. Vi har faktisk ret mange der kan spille venstrefløj, Simao, Luis Garcia, Reyes, Jurado og Miguel. Tror forresten at Miguel bliver lejet ud til f.eks. Sporting Gijon. Benfica ejer jo 25% af Reyes og vi kan håbe at de bruger deres forkøbsret på de sidste 75%. Synes virkelig han har været ringe i Atletico trøjen.
Han har åbenbart gjort det udemærket i Benfica og han ville egnetlig gerne blive i Benfica. Atletico har åbenbart valgt at tage ham tilbage, så jeg håber for ham at han gør det en smule bedre end hans første sæson, for han var da ringe.
http://www.goal.com/en/news/701/atletic ... yes-return
Vi får at se, synes egentlig godt de kunne sælge ham og få nogle penge til en god forsvarspiller eller to.
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Indlægaf andersAT » tors 11. jun 2009 16:21

drencrom skrev:Synes helt klart at der er brug for defensive forstærkninger, især på højreback pladsen. Må indrømme jeg blev lidt sur da de fyrede Seitaridis. Ikke fordi jeg synes han har været god på nogen måde, og synes også han skulle straffes for ikke at møde op til kampen, men at fyre ham er ikke nogen god straf. Ville have været smartere at give manden bøder og sætte ham til salg, for på den måde at få lidt penge for ham. At fyre ham betyder jo at manden er fri af sin kontrakt og kan forhandle sig til en ny kontrakt i en anden klub. Et drømme scenarie for en spiller der ingen spilletid får. Nu kan alle fremtidige utilfredse spillere i fremtiden, bare lade være med at komme til kampene, og så få en bunke penge med sig. Nå, det var ikke det skulle handle om.

På højrebacken har vi Heitinga og Perea. Perea har jeg ikke den store fidus til. Heitinga er bedst ude på højreback efter min smag, især nu hvor Pablo er klar igen. Vi mangler altså en højreback og en centralforsvarer. Synes Ujfalusi er blvet bedre og bedre igennem hele sæsonen. Dog ville Albiol være klasse at få til klubben, han ville så tage Ujfalusi plads i midterforsvaret, og spille sammen med Pablo. Til højrebacken ved jeg ikke rigtig, men har hørt at Maicon fra Inter er utilfreds. Dog tror jeg at han er for dyr for os, ligesom Arbeloa. Jeg kunne tilgengæld godt se Andoni Iraola, fra Athletic Bilbao, i Atletico trøjen. Tror virkelig at han kunne gøre det godt, og har en god alder. Så hvis Atletico kunne hente Iraola og Albiol vile jeg være rigtig glad. :) Juanito er lidt for gammel efter min smag, men absolut ikke dårlig afløser for Ujfalusi. Og hvis vi får ham gratis ville det være alletiders.
På den centrale midtbane mangler vi en rigtig god defensiv midtbanespiller. Her kunne en dansker måske komme i spil, idet at Christian Poulsen ikke spiller vildt meget i Juve. Tror dog ikke på det, men ikke nogen ringe idé.

Kan ikke forstå at du vil bruge pablo frem for ujfalusi i det centrale forsvar... Jeg synes heitinga kunne være oplagt at bruge på højre back, og så købe en ny god spiller til det centrale forsvar istedet for Pablo (fx albiol).
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Pablo

Indlægaf drencrom » tors 11. jun 2009 18:31

Simpelthen fordi jeg synes han er bedre, ikke meget, men lidt bedre. Tror også at det er fordi jeg foretrækker spanske spillere i en spansk klub. Desuden har han i de alle de år han har været i Atletico altid været loyal, uanset hvilke trænere der har været. Loyalitet tæller meget hos mig.
Jeg giver dig ret at Heitinga skal spille på højrebacken som jeg også skrev. Albiol vil helt sikkert tage enten Ujfalsi el. Pablo plads. Kommer selvfølgelig an på kampform osv. Men mangler stadig en afløser for Heitinga hvis han bliver skadet eller på anden vis ukampdygtig, og der synes jeg ikke at Perea har hvad der skal til, hvis vi vil være en topklub. Derfor kunne Iraola være et godt bud.
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Re: Pablo

Indlægaf SergioAguero » tors 11. jun 2009 20:48

drencrom skrev:Simpelthen fordi jeg synes han er bedre, ikke meget, men lidt bedre. Tror også at det er fordi jeg foretrækker spanske spillere i en spansk klub. Desuden har han i de alle de år han har været i Atletico altid været loyal, uanset hvilke trænere der har været. Loyalitet tæller meget hos mig.
Jeg giver dig ret at Heitinga skal spille på højrebacken som jeg også skrev. Albiol vil helt sikkert tage enten Ujfalsi el. Pablo plads. Kommer selvfølgelig an på kampform osv. Men mangler stadig en afløser for Heitinga hvis han bliver skadet eller på anden vis ukampdygtig, og der synes jeg ikke at Perea har hvad der skal til, hvis vi vil være en topklub. Derfor kunne Iraola være et godt bud.

jeg mener at Pablo i mange tilfælde har handlet uprofessionelt i gældende kampe bl.a. mod Porto, og i mange andre tilfælde, hvorimod jeg mener at Ujfalusi er meget mere erfaren og har et bedre overblik over spillet. så ser også at hvis vi får en central forsvars erstatning at det er Pablos plads der mistes på den bekostning! Albiol synes jeg også er et spændene og stærkt alternativ!
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf FABS2004 » tors 11. jun 2009 22:32

Desuden har han i de alle de år han har været i Atletico altid været loyal, uanset hvilke trænere der har været. Loyalitet tæller meget hos mig.

Hvordan kan du sige at en mand der flere gange har udtalt at hans hjerte ligge hos PUTA BLANCO ER LOYAL :( samtidig er han muligvis den ubestridt dårligste spiller i 1.Holdstruppen.....

Udover dette lidt sure opstød er jeg helt enig i at vi skal have forstærket defensiven markant men vi skal bibeholde vores offensiv....
FABS-INFIERNO ROJIBLANCOS
Vicente Calderon=Bienvenido al Infierno
No al Peineta!! SIEMPRE Vicente Calderon
La Raza Ibérica es SUPREMA
Brugeravatar
FABS2004
Bruger

Indlægaf andersAT » fre 12. jun 2009 14:08

FABS2004 skrev:
Desuden har han i de alle de år han har været i Atletico altid været loyal, uanset hvilke trænere der har været. Loyalitet tæller meget hos mig.

Hvordan kan du sige at en mand der flere gange har udtalt at hans hjerte ligge hos PUTA BLANCO ER LOYAL :( samtidig er han muligvis den ubestridt dårligste spiller i 1.Holdstruppen.....

Udover dette lidt sure opstød er jeg helt enig i at vi skal have forstærket defensiven markant men vi skal bibeholde vores offensiv....

Jeg er ikke helt klar over hvem du snakker om, vi snakker ihvertfald om Pablo og han har aldrig spillet for real madrid. At han har været loyal og en god spiller for atletico gennem tiden er der ingen tvivl om, derfor er jeg også træt af at han har været så usikker denne sæson. Der er ingen tvivl om at hvis han spillede som han har gjort tidligere ville jeg ikke have noget problem med vores centrale forsvar.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Pablo

Indlægaf drencrom » fre 12. jun 2009 14:39

Pablo har sgu da altid været der, hvis vi har haft brug for ham. Uanset om hvilken træner der styret skuden, også selvom han ikke fik spilletid. Du skriver at Ujfalusi er mere erfaren. Dette er netop et af mine kritikpunkter. Ujfalusi er gammel, dog ikke for gammel endnu, men snart. Det er derfor dumt foretrække en person som er 31, frem for en på 28. Jeg kunne forstå det hvis Pablo var 22 eller lignende, men Pablo har altså prøvet stortset ligeså meget som Ujfalusi. Så jeg forstår ikke dit argument. Desuden synes jeg det er klart at Pablo har været mere usikker end Ujfalusi, han her været skadet og Aguirre ville ikke bruge ham. Ikke de bedste forudsætninger for godt spil og personlig selvtillid. Synes absolut at efter Resino er kommet til, at Pablo har løftet sit spil. Hvertfald de sidste par kampe.

Hvordan kan du sige at Pablo er den dårligeste spiller i førstholdstruppen? Han har været på det spanske landshold. Skader har dog gjort det svært for ham at holde niveauet. Er sikker at hvis Resino viser ham tillid, i nogle kampe, at så skal vi nok få den gamle, eller endda en bedre, Pablo tilbage.
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Indlægaf SergioAguero » fre 12. jun 2009 17:55

http://www.bold.dk/nyt/Atletico-aabner-for-Agueero-salg

Nej nej nej nej nej!!

håber da man er blevet fejlciteret igen!

Det er ikke det vi har lyst til som fans at få af vide når de før har været ud og sige at man vil beholde vores stjerner!!

hvor er det skandaløst! :gal:
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Re: Pablo

Indlægaf SergioAguero » fre 12. jun 2009 18:17

drencrom skrev:Pablo har sgu da altid været der, hvis vi har haft brug for ham. Uanset om hvilken træner der styret skuden, også selvom han ikke fik spilletid. Du skriver at Ujfalusi er mere erfaren. Dette er netop et af mine kritikpunkter. Ujfalusi er gammel, dog ikke for gammel endnu, men snart. Det er derfor dumt foretrække en person som er 31, frem for en på 28. Jeg kunne forstå det hvis Pablo var 22 eller lignende, men Pablo har altså prøvet stortset ligeså meget som Ujfalusi. Så jeg forstår ikke dit argument. Desuden synes jeg det er klart at Pablo har været mere usikker end Ujfalusi, han her været skadet og Aguirre ville ikke bruge ham. Ikke de bedste forudsætninger for godt spil og personlig selvtillid. Synes absolut at efter Resino er kommet til, at Pablo har løftet sit spil. Hvertfald de sidste par kampe.

Hvordan kan du sige at Pablo er den dårligeste spiller i førstholdstruppen? Han har været på det spanske landshold. Skader har dog gjort det svært for ham at holde niveauet. Er sikker at hvis Resino viser ham tillid, i nogle kampe, at så skal vi nok få den gamle, eller endda en bedre, Pablo tilbage.

Mit argument for at jeg siger at Ujfalusi er langt mere erfaren end Pablo er at han er anfører for det tjekkiske landshold og er nok en af de allevigtigste profiler på holdet! Og han i mange år har deltaget som en vigtig rolle i de europæiske turneringer for Fiorentina, hvorimod Pablo i begge af disse tilfælde ikke har nær den samme erfaring, og så har han ikke været på landsholdet i flere år. men en stærk forsvarsspiller kan godt klare sig helt indtil 33-34 års alderen.
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf Argail » fre 12. jun 2009 19:24

helt klart Ujfalusi frem for Pablo... loyalitet er godt, men ikk hvis spilleren er elendig, hvilket Pablo er.. i de kampe han har spillet som jeg har set i år, da har han været piv ringe og været direkte skyld i mål, så i mine øjne er det lige gyldigt med loyalitet og at han er fra spanien!
Los Colchoneros!
Brugeravatar
Argail
Bruger

Indlægaf Junior » lør 13. jun 2009 14:48

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54061

Interessant hvis disse rygter passer
Junior
Bruger

Indlægaf peterhansel » lør 13. jun 2009 16:04

Junior skrev:http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54061

rygtet er ihvertfald sandt :)

Har læst rygtet adskillige steder og ville være positivt overrasket hvis vi kunne få fat i ham, selvom om han kommer direkte fra rivalen..

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Dejligt

Indlægaf drencrom » lør 13. jun 2009 16:22

Det kunne selvfølgelig være en rigtig god handel, men tror desværre ikke den er realistisk. Både Bayern og Inter er nok mere interessante for ham, da de klart kan tilbyde bedre løn end os, desværre. Men lad os nu se, læste at Mourinho var interesserede i Deco. Det fjerner Inter som konkurrenter til Wesley Sneijder. javascript:emoticon(':norealmadrid:')

Så vi kan håbe at dette rygte går hen og bliver til virkelighed. Synes Wesley Sneijder ville passe rigtig godt ind i Atletico truppen, og er en sindssyg god erstatning for Maniche.
Skal selvfølgelig heller ikke så meget til. javascript:emoticon(':)')
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Indlægaf SergioAguero » søn 14. jun 2009 11:24

Jeg er ikke meget for tanken om at hente en Puta Blanco spiller. Men for at være helt ærlig er Wesley Sneijder ikke en af de spillere fra Real som jeg har mest imod. Han er en stærk spiller, men han har jo også været en del skadet, det kan også være de derfor er villige til at indgå en handel.

Men jeg så nu faktisk helst at Atletico hentede en anden midt. :)
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf Superdaniel » søn 14. jun 2009 13:18

Junior skrev:http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54061

Interresant rygte må man sige for han er virkelig en stærk spiller som af en eller anden grund ikke fik lov til at spille mere i R*** Madrid efter han ellers havde en ret god start på karrieren i klubben. Jeg tror faktisk godt at han kunne være en af de spillere som vi mangler for at vi for alvor kan komme tættere på toppen af spansk fodbold og Europa for den sages skyld.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf SergioAguero » søn 14. jun 2009 13:46

Superdaniel skrev:Interresant rygte må man sige for han er virkelig en stærk spiller som af en eller anden grund ikke fik lov til at spille mere i R*** Madrid efter han ellers havde en ret god start på karrieren i klubben. Jeg tror faktisk godt at han kunne være en af de spillere som vi mangler for at vi for alvor kan komme tættere på toppen af spansk fodbold og Europa for den sages skyld.

Han var skadet i en periode, og flere gange mener jeg
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf ashes » man 15. jun 2009 11:46

wesley sneijder ville være et rigtigt spændende kæb, eller måske en van der vaart? :) Ellers kunne en Orlando Engelaar fra S04 måske være lidt spændende. Er ikke helt sikker på hans niveau, men han var fremragende til EM! :godt:

Læste også lige på indkast.dk idag, at Atleti var ude efter Keirison fra Palmeiras. Han kunne være et rigtigt spændende kæb, men det var nok kun, hvis forlan eller agüero blev solgt.. Men han bliver god i manager :D
ashes
Bruger

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf LarsAtleti » man 15. jun 2009 12:13

AS.com skriver at vi er ude efter Keirrison fra Palmeiras, som backup hvis vi mister Forlan eller Agüero.

Billede

MARCA sætter os i forbindelse med den 17 årige forsvarsspiller Leandro Cabrera fra Uruguay. Vores sportsdirektør skulle have været meget imponeret af ham.

Billede
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf Harder » man 15. jun 2009 16:43

LarsAtleti skrev:AS.com skriver at vi er ude efter Keirrison fra Palmeiras, som backup hvis vi mister Forlan eller Agüero.

Billede

MARCA sætter os i forbindelse med den 17 årige forsvarsspiller Leandro Cabrera fra Uruguay. Vores sportsdirektør skulle have været meget imponeret af ham.

Billede

Det lyder da rigtig lovende, specielt Keirrison er super talentfuld og stadigvæk en ung spiller. Synes det er dejligt at se at vi også tænker lidt på fremtiden og kigger på yngre spillere med stort potentiale, det kan der potentielt være rigtig god økonomi i!
Harder
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » tirs 16. jun 2009 10:19

Nu sættes vi sammen i AS med venstre wingen Filipe Luís (23 år) fra Deportivo La Coruna.

Billede
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf SergioAguero » tirs 16. jun 2009 11:03

Jeg har ikke kendskab til ham, der er dog en anden deportivo spiller som jeg istedet synes ville være interessant. Andres Guardado er et kæmpe talent er venstre kant. Han ville være fantastisk at få til klubben mener jeg :godt:
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf peterhansel » tirs 16. jun 2009 14:53

Jeg kender ham ikke så godt, men når barca og juve begge er efter ham kan han ikke være helt dårlig..

Det er dejligt at se vi tænker på fremtiden med alle disse unge talenter, men jeg så nu gerne én til stjerne i atletico ;)

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf ashes » ons 17. jun 2009 14:25

Ja dejligt med de unge håb, men ja vi kunne godt bruge en superspiller til :)
Og jeg så nu også hellere guardado i klubben! :godt:
ashes
Bruger

Geografisk sted: Svendborg

Indlægaf Superdaniel » fre 19. jun 2009 12:11

LarsAtleti skrev:Nu sættes vi sammen i AS med venstre wingen Filipe Luís (23 år) fra Deportivo La Coruna.

Billede

De to spillere fra sydamerika kender jeg ikke noget til men Filipe Luis har jeg hørt mange gode ting om, men har ikke set så mange kampe med ham og Depor i denne sæson. Men hvis det viser sig at b.la Juventus også er ude efter ham kunne prisen måske godt blive presset i vejret og så ved jeg ikke om vi skal gå efter en anden spiller, nu må vi se.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf Argail » lør 20. jun 2009 15:13

Felipe er rigtig god.. ville være et godt køb. har set ham i flere kampe nu og er rigtig imponeret :klovn:
Los Colchoneros!
Brugeravatar
Argail
Bruger

Indlægaf SergioAguero » lør 20. jun 2009 15:38

Argail skrev:Felipe er rigtig god.. ville være et godt køb. har set ham i flere kampe nu og er rigtig imponeret :klovn:

Kunne være fedt både at hente ham og Guardado! :D
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf andersAT » lør 20. jun 2009 23:05

Er det virkelig en venstre wing vi har brug for??? vi har simao og jurado (og reyes med mindre han rykker videre). Med hensyn til guardado, er der så nogle der har set ham spille eller bygger alle deres vurdering af ham på football manager. For de kampe jeg har set med ham (det er dog ikke så mange) har han ikke været specielt imponerende.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf SergioAguero » søn 21. jun 2009 01:25

AndersAT skrev:Er det virkelig en venstre wing vi har brug for??? vi har simao og jurado (og reyes med mindre han rykker videre). Med hensyn til guardado, er der så nogle der har set ham spille eller bygger alle deres vurdering af ham på football manager. For de kampe jeg har set med ham (det er dog ikke så mange) har han ikke været specielt imponerende.

Jeg har dog ikke det store kendskab til ham i football manager, men synes derimod i de kampe jeg har set (4-5 stykker) at han har levert en solid præstation hvor han har sat tempo i spillet og sat gang i vigtige og afgørende angreb, så der er på baggrund af det jeg synes han er spændene.
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf andersAT » man 22. jun 2009 20:11

http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... rid-report

nu går der rygter om julio baptista.... han er jo en god spiller og kan spille både helt fremme og som en offensiv midtbanespiller. Jeg synes ikke det ville være et helt dårligt køb, men igen synes jeg der er andre pladser der ihvertfald har større behov for at blive styrket.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf Harder » man 22. jun 2009 23:15

Så skulle den første officielle signing være i hus...

Leandro Cabrera skulle eftersignede skifte til os for den sølle sum af €1.5m. Han er 18 år og eftersigende et af de største talenter i Sydamerika. Jeg synes det lyder som et spændende og langsigtet køb, godt arbejde indtil videre Pitarch!
Harder
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » tirs 23. jun 2009 10:28

Billede'

Leandro Cabrera (billedet) og Sergio Asenjo skulle være de to første sikre skifte til Atlético i den kommende sæson.

Spændende med så unge spillere :)
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf Smoking » tirs 23. jun 2009 13:56

Jeg læser på bold, at Lucio er sur på Bayerns ledelse. Atleti bør straks slå til og prøve at få Lucio til klubben. Han ville være en klasse forstærkning og Atleti ville så kunne skille sig af med Pablo.
Et midterforsvar med Lucio og Ujfalusi, og med Juanito og Perea som back ups, kan give Atleti en rigtig solid base at arbejde ud fra.

VIVA ATLETICO :flag :flag :flag
Smoking
Bruger

Lucio

Indlægaf drencrom » tirs 23. jun 2009 14:31

Smoking skrev:Jeg læser på bold, at Lucio er sur på Bayerns ledelse. Atleti bør straks slå til og prøve at få Lucio til klubben. Han ville være en klasse forstærkning og Atleti ville så kunne skille sig af med Pablo.
Et midterforsvar med Lucio og Ujfalusi, og med Juanito og Perea som back ups, kan give Atleti en rigtig solid base at arbejde ud fra.

VIVA ATLETICO :flag :flag :flag

Tror han er for dyr og synes desuden at han er for gammel, 31.
Desuden synes jeg nærmest der foregår en hetz mod Pablo her på siden. Hvad er det der gør ham så upopulær? At han havde nogle kontroverser med Aguirre, som alligevel er blevet fyret? Desuden jeg at din plan med Perea som backup til el. Ujfalusi er forfærdelig. Perea er klart bedst som back, og så længe at vi ikke købt endnu en back, skal vi ikke sælge midterforsvarer. Hvis Lucio kom til klubben, ville jeg mene at rækkefølgen, nærmere er sådan her: Lucio, Pablo, Ujfalusi og Juanito. Heitinga og Perea på højrebacken.
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Indlægaf peterhansel » tirs 23. jun 2009 14:43

Undskyld mig, men hvor mange kampe så du med Pablo i år? For det må da have været de sidste par stykker.. Han kostede os mange sejre med sine amatør-agtige fejl i forsvaret, især den han lavede med porto tror jeg der er mange der husker! :gal:

Jeg synes hellere de skulle give Dominguez chancen, for han har sgu gjort det godt når han har været inde..

ujfa og domi på central, og så heitinga og hvem end de køber til den anden back.

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf SergioAguero » tirs 23. jun 2009 15:52

Peterhansel skrev:Undskyld mig, men hvor mange kampe så du med Pablo i år? For det må da have været de sidste par stykker.. Han kostede os mange sejre med sine amatør-agtige fejl i forsvaret, især den han lavede med porto tror jeg der er mange der husker! :gal:

Jeg synes hellere de skulle give Dominguez chancen, for han har sgu gjort det godt når han har været inde..

ujfa og domi på central, og så heitinga og hvem end de køber til den anden back.

PRÆCIS!!

Pablo ud!!
fatter ikke at han blev ved med at få chancen, men et eller andet må de jo åbenbart se noget i ham, for med denne sæsons hold så jeg da helt klart et forsvar bestående af
Perea--Heitinga---Ujfalusi---Lopez

da jeg synes det var dem der gjorde det bedste. Men helt sikkert at Dominguez skal have mere indflydelse på holdet ligesom Camacho!
men nyindkøb i forsvaret!! helt sikkert!
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » ons 24. jun 2009 10:23

Billede

UD Salamanca har officielt bekræftet at vores tredje målmand Angel Bernabe skifter til dem.

Mindes aldrig jeg har set ham spille overhovedet, så det virker ikke som det store tab.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf drencrom » ons 24. jun 2009 11:47

Peterhansel skrev:Undskyld mig, men hvor mange kampe så du med Pablo i år? For det må da have været de sidste par stykker.. Han kostede os mange sejre med sine amatør-agtige fejl i forsvaret, især den han lavede med porto tror jeg der er mange der husker! :gal:

Så en del kampe med Pablo i år, og så den mod Porto. Det ændrer dog ikke min mening om at det ikke nytter at smide spiller på porten pg.a. en dårlig halvsæson. Det er hans første dårlige halve sæson han har haft i Atletico siden han kom til klubben i 2004. Så giv dog manden en chance!
Det er fair nok at sige at man synes han har været i dårlig i år. Men at sige han ikke er god nok til atletico er vist overdrivelse. I de 4 sæsoner han trods alt har været klubben har han altid givet den gas, uanset træner. At han havde nogle uoverstemmelser med Aguirre, kan jeg sgu godt forstå. Det havde jeg også, bare på en lidt anden måde. :klovn:

Jo lad endelig Dominguez få lidt mere erfaring med første holdet. De gange han har været inde har han været rigtig god. En spiller med en stor fremtid.

Så længe de ikke køber gamle Lucio, så er jeg glad. :skaal:
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Indlægaf Smoking » ons 24. jun 2009 13:05

Om Lucio er for dyr eller overhovedet interesseret i at skifte til Atleti er to åbne spørgsmål. Efter min mening ville det bare være en klar forstærkning, også selvom han er 31.
Mht. Pablo så var hans sidste sæson fyldt med fejl, og desværre tror jeg ikke at det vil ændre sig. Når først forsvarer begynder at spille dårligt over en længere periode på et hold, så er det svært at vende tendensen. Manglende selvtillid og tiltro fra medspillere har det med at sætte sig fast, og der skal som regel et klubskifte til, før spilleren finder sig selv igen. Jeg har intet imod Pablo og mener ikke at jeg hetzer ham, jeg tænker bare på holdets bedste.

Om Perea eller Heitinga skal have backpladsen er vel egentligt temmelig åbent. Måske skal det være dagsformen der bestmmer valget, selvom jeg personligt mest tror på Johnnyboy på den plads. Han blev stabil i sit spil efter at han havde vendet sig til spillet i La Liga, synes jeg.
Perea er efter min mening bedst inde i midten, men desværre spiller han ind imellem mærkeligt ukoncentreret, synes jeg. Typisk ikke i de store kampe, f.eks. han han ofte været suveræn mod Barca. Det er mere"til hverdag" at det kniber.
Smoking
Bruger

Indlægaf peterhansel » lør 27. jun 2009 16:42

Angel Lafita fra Zaragoza rygtes til atleti, han er primært højre wing

Vi vil enten betale de 6 mio euro, eller sende en spiller den anden vej(cleber santana eller Jurado).

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf SergioAguero » lør 27. jun 2009 23:05

http://www.bold.dk/nyt/El-Kun-droemmer- ... a-og-Messi

Nu skulle Agüero åbenbart igen have ytret ønske om at spille i Barcelona.. Mener dog at i dette tilfælde kunne det være en mulighed da en ikke ligefrem udtaler sig om at han ØNSKER at skifte.. men at det vil være svært at sige nej til.. Der kan dog selvfølgelig være mulighed for nogenlunde det samme som sidste gang hvor han blev fejlciteret??
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf Harder » søn 28. jun 2009 01:42

Jeg vil ikke ligge det store i en nyhed som den ovennævnte, journalisterne har det hårdt i øjeblikket og prøver at spinne enhver historie så den har bare lidt relevans. Er 100% sikker på at hvad Kun end har sagt, så er det taget ud af en kontekst. Han kommer ikke til at spille for Barcelona før du hoster op med en ordentlig pose penge og til den tid har vi forhåbentlig både sikret os mesterskabet og ChL... man har vel lov at håbe ;)

Edit: Hvis vi ender med at købe Lafita så er det også et klart tegn på at anfører Maxi er på vej ud af vagten...
Harder
Bruger

Indlægaf andersAT » søn 28. jun 2009 18:39

Det virker som om vi er tæt på at købe manu del moral og angel lafita. Jeg synes ikke rigtigt det virker som "forstærkninger"... men nu har jeg heller ikke rigtigt st dem spille.
Jeg ville ønske vi satsede lidt på fx Jurado (som jeg tror kan fungere fint på højre side), ellers synes jeg vi skulle gå efter en mere "etableret" spiller på højrekanten.
Hvad mener i om disse kommende køb??
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf SergioAguero » man 29. jun 2009 13:26

jeg synes ikke vi skal satse på Jurado! han har på intet tidspunkt virket imponerende på banen mener jeg..

men mener heller ikke at disse køb er "gode" nok
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf Superdaniel » tors 2. jul 2009 00:29

Atletico Madrid Confirm Interest In Eduardo Salvio
Eduardo Salvio, one of the most important players of Argentine outfit Lanus, could be on his way to Atletico Madrid, as the Spanish side have shown an interest in his services.

According to Spanish periodical AS: "Salvio, of Lanus, is the first striker which Atletico Madrid are after."

The 19-year-old is one of the most exciting prospects of Argentine football, and although he is very young he has worked himself into the Lanus starting XI and has become one of their most prominent players.

But even if the player has attracted heavy interest, Lanus are not willing to sell him, unless it is for a price which they would be unable to refuse. The cash-strapped Argentine club intend to keep him on their books for another year.

However, the fact that Atletico Madrid are prepared to dish out €15 million for the young Argentine will surely change Lanus' thinking. The Southern Buenos Aires outfit have developed a number of highly gifted players in recent years.

Salvio has also been targeted by several other important European clubs, with the most interested of them being Juventus.

Han lyder virkelig som en spændende spiller og jeg har flere gange sagt at jeg mener vi skal have endnu en angriber og derfor ville dette køb selvfølgelig være genialt, syntes jeg. Lovende er han.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » fre 3. jul 2009 10:26

Så kom sommerens vist mest fjollede rygte.

Ifølge Radio MARCA så er vi interesseret i AC Milans Pirlo. Skulle angiveligt være 18 mio. euro. værd, en pris som vi på ingen måde kan betale.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf Superdaniel » fre 3. jul 2009 12:20

LarsAtleti skrev:Så kom sommerens vist mest fjollede rygte.

Ifølge Radio MARCA så er vi interesseret i AC Milans Pirlo. Skulle angiveligt være 18 mio. euro. værd, en pris som vi på ingen måde kan betale.

Ja det lyder ikke særlig realistisk og hvorfor skulle han flytte fra Milan når de er en større klub end vi er og de er helt sikre på Champions League fodbold. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle skifte til os så tror overhovedet ikke på at det kommer til at ske. Jeg syntes også at vi skulle gå efter de unge spillere så vi har noget til fremtiden. Men er helt overbevist om at en forstærkning til pladsen ved siden af Raul Garcia er påkrævet.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf Jelle » fre 3. jul 2009 13:39

Nu lufter jeg lige én tanke som jeg har tænkt i noget tid. Selvom han er defensiv, så kunne jeg rigtig godt se en Christian Poulsen i Atletico. Selvom han bekræfter at han vil blive i Juve, så ender det med at han ikke får spilletid nok. Jeg synes det kunne være spændende, så kunne Garcia bliver den offensive af dem. Ved ikke om det overhovedet er realistisk, men en dejlig tanke!
Der er kun én klub i Madrid !
Jelle
Bruger

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf atletico9 » fre 3. jul 2009 13:47

Men vi vil da gerne have ham! mange penge for en 30 - årige, men pirlo til atletico ville pynte uanset hvor kritisk man er..
ATLETICO DE MADRID TIL JEG DØR!!
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Indlægaf atletico9 » fre 3. jul 2009 14:02

http://www.youtube.com/watch?v=wozHjtfhBHg

fantastisk spiller!!!! uanset om vi får ham eller det bliver ved det fjollede rygte!
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Indlægaf Superdaniel » fre 3. jul 2009 14:42

Jelle skrev:Nu lufter jeg lige én tanke som jeg har tænkt i noget tid. Selvom han er defensiv, så kunne jeg rigtig godt se en Christian Poulsen i Atletico. Selvom han bekræfter at han vil blive i Juve, så ender det med at han ikke får spilletid nok. Jeg synes det kunne være spændende, så kunne Garcia bliver den offensive af dem. Ved ikke om det overhovedet er realistisk, men en dejlig tanke!

Ikke nogen skæv tanke overhovedet. Flere og flere medier melder ud at Poulsen er sat til salg og det indtryk som jeg har fået er også at de gerne vil af med ham da han ikke indgår i deres planer fremover. Meeen der er godt nok andre spillere til den defensive midtbane som jeg hellere vil have end lige Poulsen. Hvad med en Cana fra Marseille? L'OM har været ude og sige at de gerne vil lytte på eventuele bud på spilleren. Han er virkelig en kvalitets spiller som er bedre end Poulsen. Cana så jeg rigtig gerne i klubben!
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf SergioAguero » fre 3. jul 2009 15:23

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10969

NOOOOO!!!

det kan ikke passe at vi skal smide vores talenter væk på fri transfer og så endda til Puta Blanco!!! :gal: :gal: :gal: :gal: :gal: :gal:
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf andersAT » fre 3. jul 2009 17:24

Jelle skrev:Nu lufter jeg lige én tanke som jeg har tænkt i noget tid. Selvom han er defensiv, så kunne jeg rigtig godt se en Christian Poulsen i Atletico. Selvom han bekræfter at han vil blive i Juve, så ender det med at han ikke får spilletid nok. Jeg synes det kunne være spændende, så kunne Garcia bliver den offensive af dem. Ved ikke om det overhovedet er realistisk, men en dejlig tanke!

Jeg synes Christian Poulsen er en god spiller... Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du vil have os til at købe en defensiv midtbanespiller. Paulo Assuncao har været en af vores mest solide spillere i denne sæson, og har flere gange spillet nogle fantastiske kampe. Han udfylder rollen som defensiv midtbane fremragende, selvom det ikke altid ser så elegant ud. Jeg ser simpelthen ikke nogen fornuftig grund til at bruge penge på at skifte ham ud, især når vi har camacho som gardering for ham, og i en snæver vending kan raul garcia sagtens spille en defensiv rolle.
Så jeg kunne ikke være mere uenig i din holdning (med undtagelse af at de ville sende atletico i fjernsynet hele tiden :viking: )
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf SergioAguero » fre 3. jul 2009 22:30

http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... ey-can-win

ud fra dette link lyder rygtet faktisk sandt nok ;)!
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

E. Adebayor

Indlægaf Justesen88 » lør 4. jul 2009 12:17

Arsene Wenger har givet Adebayor grønt lys til et skifte, og jeg kunne godt tænke mig at se ham i Atletico som ekstra mand, da vi nu skal spille så mange kampe i næste sæson. Det er nok ikke i offensiven vi skal styrke os mest, men det kunne da være godt at få en bredere angrebsbænk.

:godt:
Viva Atleti! Vamos!
Justesen88
Bruger

Geografisk sted: Bjerregrav, Viborg

Re: E. Adebayor

Indlægaf SergioAguero » lør 4. jul 2009 13:56

Justesen88 skrev:Arsene Wenger har givet Adebayor grønt lys til et skifte, og jeg kunne godt tænke mig at se ham i Atletico som ekstra mand, da vi nu skal spille så mange kampe i næste sæson. Det er nok ikke i offensiven vi skal styrke os mest, men det kunne da være godt at få en bredere angrebsbænk.

Selvom det virker ligt usandsynligt ;) kan jeg også godt se det for mig, kiunne mig måske endda godt tænke mig at se en 4-3-3 opstilling til næste sæson, noget i stil med Barcas opstilling. Der ville Adebayor være fantsatisk!
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf SergioAguero » lør 4. jul 2009 21:17

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... sea-report

Et skifte for Pirlo til Atletico virker åbenbart ikke usandsynligt ifølge ham selv.. Han foretrækker endda Ateltico frem for Chelsea!

Dette er da en helt fantastisk nyhed ville jeg mene hvis rygtet taler sandt. Man skal selvfølgelig holde sig kritisk til medierne, han kan jo sagtens være blevet fejlciteret ;)
Og tvivler også på at Atletico er villige til at betale prisen
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf Superdaniel » lør 4. jul 2009 21:52

Justesen88 skrev:Arsene Wenger har givet Adebayor grønt lys til et skifte, og jeg kunne godt tænke mig at se ham i Atletico som ekstra mand, da vi nu skal spille så mange kampe i næste sæson. Det er nok ikke i offensiven vi skal styrke os mest, men det kunne da være godt at få en bredere angrebsbænk.

Det der er jo useriøst! Adebayor kommer til en større klub end os og at sige at det ville være godt at have ham som EKSTRA mand, er jo helt hen i hegnet! Adebayor ville jo aldrig nogensinde finde sig i at være tredje mand i Atletico. Prisen for ham er også mere end vi overhovedet kan betale. Han skifter sikkert til Milan.

Spændende udtalelse fra Pirlo må vi sige, men har stadigvæk svært ved at se ham skifte til os.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf SergioAguero » lør 4. jul 2009 21:57

Superdaniel skrev:Det der er jo useriøst! Adebayor kommer til en større klub end os og at sige at det ville være godt at have ham som EKSTRA mand, er jo helt hen i hegnet! Adebayor ville jo aldrig nogensinde finde sig i at være tredje mand i Atletico. Prisen for ham er også mere end vi overhovedet kan betale. Han skifter sikkert til Milan.

Spændende udtalelse fra Pirlo må vi sige, men har stadigvæk svært ved at se ham skifte til os.

Hans alder taget i betragtning er det ikke sikkert at prisen for ham er skyhøj og at Atletico måske derfor er villige til at betale prisen, måske også med en spiller den anden vej, måske reyes :)
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf andersAT » søn 5. jul 2009 10:22

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... sea-report

det er en sjov historie, men jeg ved ikke engang om jeg synes det er en spiller vi bør gå efter. som jeg har skrevet før, synes jeg ikke vi skal gå efter en defensiv midtbanespiller mere.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf SergioAguero » søn 5. jul 2009 11:36

AndersAT skrev:http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/07/04/1363843/andrea-pirlo-prefers-atletico-over-chelsea-report

det er en sjov historie, men jeg ved ikke engang om jeg synes det er en spiller vi bør gå efter. som jeg har skrevet før, synes jeg ikke vi skal gå efter en defensiv midtbanespiller mere.

Det er helt sikkert at Pirlo ville forstærke vores midtbane meget! han er en stjernespiller og er fantastisk til at lave assists, jeg kunne godt se ham i Atletico :godt:
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf peterhansel » søn 5. jul 2009 15:03

Den 19-årige argentiner Salvio vil gerne til madrid og har indledt forhandlinger med atletico.

Daniel Guiza kan også være på vej til atleti, men sandsynligvis kun hvis Forlan sælges (til barca).

Og så er der jo rygterne omkring Pirlo...

Men vi har desværre hverken plads eller råd til dem lige pt.
Håber snart vi får skub i udrensningen...

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf SergioAguero » søn 5. jul 2009 17:20

Nu er vi sammen med Villarreal sat i forbindelse med den 22-årige unge Manchester Utd kant Nani, som i england regnes for en af de største unge stjerner.

Billede

Jeg mener at selvom det måske er lidt urealistisk at hente en sådan klassespiller til Atletico, så ville han være et fantastisk køb, og der er stor fremtid i ham, og tror også at han kunne hente stor succes i spansk fodbold :godt:

http://www.youtube.com/watch?v=KOmt10eF ... re=related
her er et lille eksempel på hans talent ;)
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf peterhansel » søn 5. jul 2009 17:24

Bryder mig virkelig ikke om Nani.. For meget film og røde kort.

Han er selvfølgelig et kæmpetalent, men der er sgu mange andre fløjspillere jeg hellere så i atleti.

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf Superdaniel » søn 5. jul 2009 22:02

KILDE???

Han var virkelig genial i Sporting men da han kom til Man United gik han meget ned i niveau og han leverede ikke i ret mange kampe. Hans dårlige spil førte også til at han fik nogle dumme kort, her i blandt et par udvisninger som sagtens kunne undgåes. Men den spillestil som vi har i Spanien minder lidt som den i Portugal og klimaet er det samme så hvem ved om han ikke ville komme tilbage på sit gamle niveau igen hvis han skiftede til os.

Men et skifte til Atletico og Villareal for den sages skyld, lyder lidt usandsynligt og mon ikke også at han kommer til at spille en del mere nu hvor Ronaldo er skiftet til UnReal. Jeg tror ikke der er det helt store i rygtet og billig vil han heller ikke være.

Jeg siger ja, hvis prisen er rimlig.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf peterhansel » man 6. jul 2009 00:35

Superdaniel skrev:KILDE???

The News Of The World.

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf atletico9 » man 6. jul 2009 10:04

ville elske et køb af pirlo!

jeg ser ikke at vi mangler kanter, så nani ville jeg ikke mene at vi skal bruge så mange penge på..

hellere få Asenjo på plads..
vi har fået en bred trup: forsvaret ser godt ud, nu hvor vi har fået Juanito og Valera.
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Indlægaf Superdaniel » man 6. jul 2009 13:18

Peterhansel skrev:Den 19-årige argentiner Salvio vil gerne til madrid og har indledt forhandlinger med atletico.

Daniel Guiza kan også være på vej til atleti, men sandsynligvis kun hvis Forlan sælges (til barca).

Og så er der jo rygterne omkring Pirlo...

Hvad er kilden omkring det med Salvio? Ville være genialt hvis der virkelig var hold i rygterne.

Daniel Guiza har jeg slet ikke tænkt på men det kunne også være en genial spiller at få, selvom han slet ikke har slået til i Fenerbache gjorde han det rigtig godt i sæsonen inden skiftet til tyrkiet. Men billig bliver han vel heller ikke.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf peterhansel » man 6. jul 2009 14:48

Superdaniel skrev:Hvad er kilden omkring det med Salvio? Ville være genialt hvis der virkelig var hold i rygterne.

Daniel Guiza har jeg slet ikke tænkt på men det kunne også være en genial spiller at få, selvom han slet ikke har slået til i Fenerbache gjorde han det rigtig godt i sæsonen inden skiftet til tyrkiet. Men billig bliver han vel heller ikke.
Ja, men han bliver jo også kun aktuel hvis Forlan ryger til Barca. Og det ville være et genialt skifte, for Daniel Guiza er lige så stor en måltyv for Forlan og så er han endda yngre.

Kilderne omkring Salvio er: Tribalfootball.com, Goal.com og sikkert også Marca..

f.eks.:

Atletico Madrid in talks today with Salvio agents
06.07.09 | tribalfootball.com

Atletico Madrid will be in talks with the representatives of Lanus midfielder Eduardo Salvio today.

Salvio's agents are due in Madrid to open talks with Atletico about a move to Europe this month for the attacking midfielder.

Lanus are seeking £12 million for Salvio and Atletico will have to sell to find the cash needed to meet the player's asking price.
Standard Red Purple Blue Green Yellow Orange Darkblue Brown Gold Silver [quote name=Fabi url=/forum.html?func=view&catid=21&id=46734#46734]Atletico Madrid in talks today with Salvio agents

Atletico Madrid will be in talks with the representatives of Lanus midfielder Eduardo Salvio today.

Salvio's agents are due in Madrid to open talks with Atletico about a move to Europe this month for the attacking midfielder.

Lanus are seeking £12 million for Salvio and Atletico will have to sell to find the cash needed to meet the player's asking price. [/quote] Beachten Sie bitte, dass auch wenn die Smilies nicht mehr angezeigt werden, diese weiterhin benutzbar sind.
Quick Edit

Atletico Madrid in talks today with Salvio agents

Lanus are seeking £12 million for Salvio and Atletico will have to sell to find the cash needed to meet the player's asking price.

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf Superdaniel » man 6. jul 2009 17:23

Peterhansel -> Hmm tribalfootball.com plejer ikke at være ret pålidelige, men jeg håber.

Iøvrigt har Pirlo i dag udtalt at han ikke vil til Chelsea men derimod blive i Milan. Det burde lukke håbet om at se Pirlo i Atletico trøjen, havde godt nok heller ikke regnet med at det rygte havde noget på sig, det ville næsten være for godt til at være sandt.
http://goal.com/en/news/10/italy/2009/0 ... y-at-milan

Ifølge avisen Sport vil Forlan gerne væk fra Atletico hvis Barcelona kommer med et godt tilbud.
http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... elona-make
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf Alex-abbott » søn 12. jul 2009 22:25

Håber, at Barcelona får købt David Villa. Det vil betyde, at vi kan holde på el Pichichi. Endvidere vil en vor nærmeste konkurrenter blive svækket.
Alex-abbott
Bruger

Indlægaf atletico9 » tors 16. jul 2009 13:52

Alex-abbott skrev:Håber, at Barcelona får købt David Villa. Det vil betyde, at vi kan holde på el Pichichi. Endvidere vil en vor nærmeste konkurrenter blive svækket.

HELT ENIG!

og jeg frygter virkelig mere og mere at Barcelona ikke får fingre i Villa, og til sidst i tranfer vinduet smider de 36 mil euro som forlans klausul er på.. så står vi og har mistet en af verdens bedste angribere + at vi ikke kan nå at finde en værdig afløser.. hold nu på alle profiler!!

en anden ting er at jeg egenlig gerne ser Reyes få en ny chance.. hvis han kommer i spil humør igen, og muligvis som angriber kan han måske komme på niveua igen.. Jeg så nogle klip med ham fra Arsenal, hvor han spillede helt forrygende.
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Indlægaf atletico9 » tors 16. jul 2009 14:28

så er der også rygter omkring marseille vil have Pongolle...

så er det potentielet at vi mister både Pongolle og Forlan.. jeg synes ikke at vi skal sælge nogle..
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Indlægaf SergioAguero » tors 16. jul 2009 16:24

atletico9 skrev:HELT ENIG!

og jeg frygter virkelig mere og mere at Barcelona ikke får fingre i Villa, og til sidst i tranfer vinduet smider de 36 mil euro som forlans klausul er på.. så står vi og har mistet en af verdens bedste angribere + at vi ikke kan nå at finde en værdig afløser.. hold nu på alle profiler!!

en anden ting er at jeg egenlig gerne ser Reyes få en ny chance.. hvis han kommer i spil humør igen, og muligvis som angriber kan han måske komme på niveua igen.. Jeg så nogle klip med ham fra Arsenal, hvor han spillede helt forrygende.

Mener bestemt ikke at reyes har nogen sikker plads på Atletico holdet eller bør få det. Hans karriere i spanien blev bygget på en kamp for Real Madrid hvor han sikrede dem mesterskabet.

Derudover har han på intet tidspunkt vist at han kan klare sig i spanien.
Brugeravatar
SergioAguero
Bruger

Indlægaf peterhansel » tors 16. jul 2009 17:46

SergioAguero skrev:Mener bestemt ikke at reyes har nogen sikker plads på Atletico holdet eller bør få det. Hans karriere i spanien blev bygget på en kamp for Real Madrid hvor han sikrede dem mesterskabet.

Derudover har han på intet tidspunkt vist at han kan klare sig i spanien.
Hvis han spiller en god kamp for os denne sæson og sikrer os mesterskabet i den vil jeg da være udemærket tilfreds :)

Ej, men han har jo talentet.. Synes han skal have en chance for at vise det - igen!

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » tors 6. aug 2009 15:19

MARCA skriver idag at Atlético er interesseret i Real Madrids Higuain og Gago.

Det må vist være årets dårligste rygte.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf andersAT » tors 6. aug 2009 19:06

LarsAtleti skrev:MARCA skriver idag at Atlético er interesseret i Real Madrids Higuain og Gago.

Jeg lader mig ikke gå så meget på af at spillere skulle skifte fra Real Madrid til os. Jeg vil dog give dig ret i at Gago ikke er noget at samle på... MEN Higuain synes jeg er en fremragende og alsidig angriber, han kan virkelig give noget bredde til vores angreb.
Jeg tror dog ikke der er særlig stor chance for at de skifter...
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf Superdaniel » tors 6. aug 2009 20:56

LarsAtleti skrev:MARCA skriver idag at Atlético er interesseret i Real Madrids Higuain og Gago.

Ja tak til Higuain, rigtig god angriber der viste hvad han for alvor kunne i sidste sæson. Men nej tak til Gago, han er ganske enkelt overvuderet og han har aldrig kommet op det niveau som folk i lang tid havde spået at han havde.

Dog virker det meget usandsynligt at specielt Higuain villle få lov til at skifte til os og prisen bliver nok også hævet lidt ekstra netop fordi det er os.
Atletico de Madrid 1903
Brugeravatar
Superdaniel
Bruger

Indlægaf peterhansel » tors 6. aug 2009 21:15

Hvis vi endelig skal have en argentinsk angriber, tror jeg Salvio er meget mere realitisk ;) hehe.

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

........

Indlægaf Alex-abbott » lør 8. aug 2009 12:23

Higuain, ser vi næppe i vores klub omend han er klasser bedre end vores franskmand. Han ville ikke være førstevalg sålænge vi har verdens bedste angrebs-duo hvilket han nok er interesseret i hvis han forlader Floren-team. Endvidere vil det være en stupid handling, at sælge sin topscorer fra sidste sæson, men hvis nogle mestre stupiditet så er det nok også Real Madrid og deres respektive ledelse :norealmadrid:

Nej, hent en høj targetspiller ala Zigic en type vi mangler fremfor endnu en lille angriber.
Alex-abbott
Bruger

Re: ........

Indlægaf Rico » lør 8. aug 2009 13:40

Alex-abbott skrev:Higuain, ser vi næppe i vores klub omend han er klasser bedre end vores franskmand. Han ville ikke være førstevalg sålænge vi har verdens bedste angrebs-duo hvilket han nok er interesseret i hvis han forlader Floren-team. Endvidere vil det være en stupid handling, at sælge sin topscorer fra sidste sæson, men hvis nogle mestre stupiditet så er det nok også Real Madrid og deres respektive ledelse :norealmadrid:

Nej, hent en høj targetspiller ala Zigic en type vi mangler fremfor endnu en lille angriber.

I det hele taget er jeg ikke vil med idéen om at vi skal ud og bruge flere millioner på endnu angriber, som uden tvivl ville komme til at sidde på bænken. Zigic vil ikke være helt billig, og så så jeg hellere at vi måske hentede en Marcos Marquez fra Las Palmas eller lignende, som back up hvis Kun eller Forlán skulle blive skadet.

Jeg havde gerne set en type som Falcao i vores klub, da han også er en spiller der mestre så mange forskellige ting i det offensive spil, både som Striker, Second Striker og sågar også offensiv midt. Desværre røg han til Porto, ellers en spiller jeg gerne ville have set i Atlético.
Brugeravatar
Rico
Bruger

Geografisk sted: Århus Syd

Indlægaf Alex-abbott » lør 8. aug 2009 15:01

Rico skrev:I det hele taget er jeg ikke vil med idéen om at vi skal ud og bruge flere millioner på endnu angriber, som uden tvivl ville komme til at sidde på bænken. Zigic vil ikke være helt billig, og så så jeg hellere at vi måske hentede en Marcos Marquez fra Las Palmas eller lignende, som back up hvis Kun eller Forlán skulle blive skadet.

Jeg havde gerne set en type som Falcao i vores klub, da han også er en spiller der mestre så mange forskellige ting i det offensive spil, både som Striker, Second Striker og sågar også offensiv midt. Desværre røg han til Porto, ellers en spiller jeg gerne ville have set i Atlético.

Nu skrev jeg ikke, at vi skulle hente Zigic, men en type som ham. Altså en høj samt fysisk stærk centerforward som har andre kompetencer end Aguero og Forlan. Det vil give Rosino andre muligheder taktisk og samtidig styrke et angreb som ifølge min optik ikke er konkurrencedygtigt i titelkampen hvis Kun eller Forlan bliver langtidsskadet eller har behov for en længere pause.

Falcao tilhører bestemt ikke den kategori som jeg ønsker, men er derimod snarere en dynamisk lille og teknisk dygtig angriber. Endvidere er han hverken interesseret i, at være fjerdevalg, ikke helt billig og spiller for en ny klub - FC Porto
Alex-abbott
Bruger

Indlægaf Rico » lør 8. aug 2009 15:19

Alex-abbott skrev:Nu skrev jeg ikke, at vi skulle hente Zigic, men en type som ham. Altså en høj samt fysisk stærk centerforward som har andre kompetencer end Aguero og Forlan. Det vil give Rosino andre muligheder taktisk og samtidig styrke et angreb som ifølge min optik ikke er konkurrencedygtigt i titelkampen hvis Kun eller Forlan bliver langtidsskadet eller har behov for en længere pause.

Falcao tilhører bestemt ikke den kategori som jeg ønsker, men er derimod snarere en dynamisk lille og teknisk dygtig angriber. Endvidere er han hverken interesseret i, at være fjerdevalg, ikke helt billig og spiller for en ny klub - FC Porto

Jeg ved skam godt at han har skrevet under med FC Porto - hvilket jeg også skrev i mit tidligere indlæg :godt:

Zigic fik lidt af et gennembrud efter han vændte tilbage til Racing Santander efter to mildest talt elendige sæsoner i Valencia. Et køb af Zigic tror jeg ville være lidt et sats, hvorimod der ville være mere garanti i at købe en spiller som Falcao, der kan skabe ting på egen hånd, hvorimod en Zigic er meget mere afhængige af sine medspillere. Desuden virkede det som om at Racing's angrebs spil var skrædder syet efter Nikola Zigic spille form, tror næppe han ville finde samme målnæse frem i Atlético. Jeg tror jeg ville vente lidt med et køb af Zigic, da jeg først vil se ham præstere ordentligt i Valencia, hvor de hele ikke er bygget op omkring ham.

Andre typer som Zigic er Peter Crouch og Jan Vennegoor of Hesselink - typer som jeg bestemt ikke tror ville kunne passe ind i spansk fodbold, det er typer som jeg ikke tror ville kunne præstere hvis bare de stikker snuden frem uden for det britiske øhav.
Brugeravatar
Rico
Bruger

Indlægaf Alex-abbott » lør 8. aug 2009 16:05

Rico skrev:Jeg ved skam godt at han har skrevet under med FC Porto - hvilket jeg også skrev i mit tidligere indlæg :godt:

Zigic fik lidt af et gennembrud efter han vændte tilbage til Racing Santander efter to mildest talt elendige sæsoner i Valencia. Et køb af Zigic tror jeg ville være lidt et sats, hvorimod der ville være mere garanti i at købe en spiller som Falcao, der kan skabe ting på egen hånd, hvorimod en Zigic er meget mere afhængige af sine medspillere. Desuden virkede det som om at Racing's angrebs spil var skrædder syet efter Nikola Zigic spille form, tror næppe han ville finde samme målnæse frem i Atlético. Jeg tror jeg ville vente lidt med et køb af Zigic, da jeg først vil se ham præstere ordentligt i Valencia, hvor de hele ikke er bygget op omkring ham.

Andre typer som Zigic er Peter Crouch og Jan Vennegoor of Hesselink - typer som jeg bestemt ikke tror ville kunne passe ind i spansk fodbold, det er typer som jeg ikke tror ville kunne præstere hvis bare de stikker snuden frem uden for det britiske øhav.

Hehe.. Igen, jeg har aldrig sagt, at vi skulle investere i Zigic.
Endvidere er ingen af de nævnte spillere af samme type som du fremhæver nogen jeg vil ønske i vor klub. Ikke fordi de befinder sig i det britiske øhav, men fordi de begge ikke er dygtige nok.

Folk som Edinson Cavani, Artem milevsky og Óscar Cardozo derimod vil ifølge min optik sagtens kunne præstere i Spanien uden, at holdet nødvendigvis er bygget op omkring dem. Hvilket illustreres af deres rolle som angriber på deres respektive hold. Ligeledes vil de alle 3 styrke vores angreb markant og fordre til, at vores hold taktisk set får flere muligheder.
Alex-abbott
Bruger

Indlægaf Rico » lør 8. aug 2009 17:19

Alex-abbott skrev:Hehe.. Igen, jeg har aldrig sagt, at vi skulle investere i Zigic.
Endvidere er ingen af de nævnte spillere af samme type som du fremhæver nogen jeg vil ønske i vor klub. Ikke fordi de befinder sig i det britiske øhav, men fordi de begge ikke er dygtige nok.

Folk som Edinson Cavani, Artem milevsky og Óscar Cardozo derimod vil ifølge min optik sagtens kunne præstere i Spanien uden, at holdet nødvendigvis er bygget op omkring dem. Hvilket illustreres af deres rolle som angriber på deres respektive hold. Ligeledes vil de alle 3 styrke vores angreb markant og fordre til, at vores hold taktisk set får flere muligheder.

Cavani og Cardozo ville være fantastiske at få til vores klub, desværre for tror jeg at de befinder sig i et prislejre som Atlético's ledelsen med alder største sandsynlighed ikke ville gå med til, taget i betragtning at vi har to verdensklasse angribere i start opstillingen og i mine øjne en udemærket reserve i form af Sinama Pongolle.

Cavani er sammen med Fabrizio Miccoli og Fabio Simplicio(som faktisk har været sat i forbindelse med Atletico før) med til at danne et af Serie A's 5 bedste angreb efter min mening. Cavani er ung og har stadig plads til udvikling, men er efter min mening allerede rigtig godt på vej til at blive en stjerne, hvilket han allerede er i sin sicilianske klub. Skulle Cavani skifte klub, bliver det formegentlig Juventus eller Milan. Cavani har været sat i forbindelse med Juventus før og ryger han nogen steder tror jeg desværre at det bliver til en anden Serie A klub.

En Quagliarella(selvom han netop er skiftet til Napoli) ville heller ikke være at foragte i Atlético, men igen, jeg ser ingen idé i at gå ud og bruge så mange penge på en ny angriber da jeg egentlig allerede mener vi er dækket godt op på den led. Skal vi have fat i spillere som Cavani og Cardozo ligger vi altså i et prislejre, der ligger over de 100 millioner kr. og så vigtigt ser jeg trods alt ikke at det er, at få fat i en fysisk angriber af den kaliber..

Med hensyn til Milevskiy, så vil jeg gerne se ham præstere i en større liga, før jeg vil vurdere om han er værd at købe. Vi skulle lave som Tottenham lavede med Pavlyuchenko, som ellers var spået en stor fremtid i de større europæiske ligaer. Pavlyuchenko har stort set intet præsteret i England, og jeg kunne godt frygte det samme ville ske med Milevskiy hvis vi hentede ham. Lidt samme problem med Marc Janko. Umiddelbart er han jo lige netop den type du søger - fysisk bjørnestærk og måske europas skarpeste angriber pt. Egentlig ville jeg gerne have ham til klubben, men der er nu en gang stor forskel fra den østrigske bundesliga, til La Liga, PL eller Serie A. Er meget i tvivl om Janko ville kunne komme til at score lige så mange mål i en større europæsik liga, som han gør i Østrig. Jeg har i hvert fald min tvivl.
Brugeravatar
Rico
Bruger

Indlægaf Alex-abbott » lør 8. aug 2009 18:59

Cavani er den bedste unge angriber i Italien. Langt foran Pato, Balotelli og Lavezzi.
Endvidere er han blevet rygtet til West ham hele sommeren. Hvis de kan hente ham så kan vi nok også. Det kræver blot, at man prøver.

Desuden er hans pris ikke tilnærmelsevis den storklubber vil betale for Pato, Lavezzi eller Balotelli. Personligt vil jeg aller helst sælge Pongolle og købe en kvalificeret 3.angriber (Cavani) og give Germán Pacheco lidt mere spilletid. Derved har vi allerede en fremtidig afløser til Forlan (som ikke er ung længere og har ytret, at han måske vil prøve noget nyt) samt give en ung angriber Pacheco mulighed for, at udvikle sig på højeste plan. Win win.

Du vil ikke betale prisen for en spiller der har præsteret i en stor liga (Cavani) ej heller satse på en angriber der er billigere og har været en mål-maskine i en lavererangeret liga. Fair nok.

Det er dog utopi, at tro man kan hente en angriber der har præsteret i en af de bedste ligaer i Europa for små penge. Ligeledes vil der altid være risiko en for, at man køber forkert. Mon ikke ledelsen havde deres tvivl om købet af El kun i sin tid? De satte transferrekord og gav en bondegård for en relativ kendt argentinsk angriber fra Independiente som sammen med 17 andre var udråbt som den næste Maradonna i hjemlandet. Det viste sig, at være godt købmandskab. Han er vel den bedste unge Angriber i La liga og ønsket af storklubber som vil betale uhyggelige summer for hans kvaliteter.
Alex-abbott
Bruger

Indlægaf peterhansel » tors 27. aug 2009 19:12

Vi bliver nu sat i forbindelse med Real Madrids Miguel Torres, han kan ikke bruges i Real længere, men ifølge Goal.com er han mere end velkommen i atleti, der mangler opgraderinger på netop back-positionen.

Billede

Derudover har den argentinske klub Lanus modtaget et bud på deres unge argentinske stjernefrø, Salvio, fra både Atletico Madrid og Fiorentina.

Billede

Lad os håbe han vælger den rigtige klub!! :viking:

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » man 7. sep 2009 14:20

Billede

Daily Mail skriver at Lucas Neill sagt ja til at skifte til Atlético Madrid på en 2 årig kontrakt.

31 årige australsk forsvarsspiller.

Det kan vist kun være en joke?
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf magger » man 7. sep 2009 14:43

Daily Mail skriver at Lucas Neill sagt ja til at skifte til Atlético Madrid på en 2 årig kontrakt.

31 årige australsk forsvarsspiller.

Det kan vist kun være en joke?

Flere medier på nettet skriver det samme som Daily Mail. Der skulle være tale om en kontrakt på $2 millioner dollars pr. sæson i 2 år. Lucas Neill har efter sigende fået trøje nummer 15.

Godt nok overraskende hvis det viser sig at være rigtigt.
Brugeravatar
magger
Bruger

Indlægaf andersAT » man 7. sep 2009 16:53

Jeg tror nu bare det er en gardering for vores højre back når nu vi har solgt Heitinga. Jeg tror der er mange spillere foran ham i startopstillingen.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » man 7. sep 2009 17:12

Ah, han er gratis - derfor vi er interesseret.

Aner intet om ham, men han virker kun som en halv middelmådig premierleague forsvar. Endnu en reserve? kan ikke forestille mig han fik en stamplads.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf aagi » man 7. sep 2009 20:58

Lige for at "forsvare" Lucas Neill lidt, er han anfører for det Australske landshold samt har spillet mange sæsoner fast i Premier League. Synes han er fin hvis vi får ham på en fri transfer.
Brugeravatar
aagi
Bruger

Indlægaf rank13 » tirs 8. sep 2009 18:00

Billede

Hvad Lauran, han har også erfaring, ved ikke om hans standard, men vi har brug for nogle. desværre:

Maccabi Tel Aviv

Lauren is currently on trial in Maccabi Tel Aviv.
2007/08: El Kun, Forlan & Maxi
2008/09: Forlan & El Kun
2009/10: De Gea, Reyes & Domínguez (½ Tiago)
Brugeravatar
rank13
Bruger

Geografisk sted: Madrid

Indlægaf rank13 » ons 9. sep 2009 11:36

Med hensyn til Lucas, så det bliver afvidst da han er for dyr for spanske klubber, så ser ud til han forsætter i UK. :(
2007/08: El Kun, Forlan & Maxi
2008/09: Forlan & El Kun
2009/10: De Gea, Reyes & Domínguez (½ Tiago)
Brugeravatar
rank13
Bruger

Geografisk sted: Madrid

Indlægaf Touborg11 » ons 9. sep 2009 19:44

SergioAguero skrev:Ifølge AS er vi meget tæt på at få handlen i hus med Valladolids kæmpe målmandstalent Sergio Asenjo! :D

vi fik ham :) :flag :viking: :flag han står vildt!!!
de andre klubber kan kæmpe om 2. pladsen 1. tilhøre atletico!
Touborg11
Bruger

Re: Transfers & Rygter

Indlægaf LarsAtleti » fre 9. okt 2009 08:51

Billede

Ifølge AS skal vores sportsdirektør Pitarch et smut forbi Sydamerika for at overvære opgøre mellem Argentina og og Peru. Vores primære interesse skulle ligge på Velez Sarsfields 21 årige argentinske forsvarsspiller Nicolas Otamendi.

Han har fået et par landskampe under Diego Maradona, så han må ikke været helt dårlig.

Synes det lyder som en meget interessant spiller selvom jeg intet kender til ham.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf LarsAtleti » man 26. okt 2009 12:54

AS skriver idag at vi rygtes sammen med Sportings 21 årige centrale forsvarsspiller Daniel Carrico.

Billede
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf LarsAtleti » ons 2. dec 2009 15:16

Så der gang i dagens rygter.

Daily Mirror sætter igen Agüero i forbindelse med Chelsea, som angiveligt vil give 330 mio. dkr. for ham.

MARCA sætter os i forbindelse med forsvarsspilleren Philippe Senderos fra Arsenal.
Billede
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf drencrom » ons 2. dec 2009 15:46

330 mil er godt nok mange penge!
Senderos ville være mere end velkommen i Atletico, vi har brug for en type som ham i det centrale forsvar.

Læste i går at Liverpool skulle være interesseret i at købe Forlán for 15 mio euro el. 112 mio kr. Dette ville klart foretrække end at skulle sælge Kun. For 112 mio kr burde vi godt kunne finde en lige så god og endda yngre angriber end Forlán. Han er trods alt blevet 30 lange år, så der er ikke meget perspektiv i at beholde ham meget længere.
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Indlægaf los rayados » søn 3. jan 2010 21:39

Atléticos første indkøb ved vintertransfervinduet er fundet i form af den italienske forsvarsspiller fra Juventus, Cristiano Molinaro. I første omgang lejer Atlético ham kun, men har sikret sig rettigheden til at købe ham ved slutningen af sæsonen.

Til Marca offentliggjorde klubpræsidenten Enrique Cerezo det; "Han ankommer til klubben mandag eller tirsdag i næste uge".

Den 26-årige forsvarsspiller har ikke kunnet spille sig til plads i startopstilling i Juventus i denne sæson, og håber derfor på regulær spilletid før VM. Siden 2007, hvor han kom fra Siena, har han vist sig 60 gange i Serie A i den sorthvid-stribede trøje, der nu midlertidigt bliver skiftet ud med den rødhvid-stribede. Dette skaber kamp om venstreback-positionen, da Antonio Lopez og Pernía begge foretrækker denne ligeså.

UPDATE: Det var åbenbårt Marca, der havde været flittige nok. aftalen kom ikke på plads alligevel!
Brugeravatar
los rayados
Bruger

Indlægaf andersAT » tirs 5. jan 2010 15:20

Nå nu ser det ud til at vi mister Maxi, men til gengæld har Salvio og Tiago på vej. Jeg synes Maxi har gjort meget godt for os, men her på det sidste har han ikke vist så meget, så det synes jeg egentligt er ok.
Købet af Tiago synes jeg virker meget spændende, det er meget godt at vi ikke er fuldstændig afhængige af Assuncao, som ellers ofte spiller ok. Salvio ved jeg meget lidt om, men det bliver da spændende at se om han kan noget.
Med hensyn til vores forsvar, ved jeg ikke om det hjælper at købe nye spillere som sådan, det har vi jo gjort så mange gange før. Jeg synes at Dominguez begynder at vise flotte takter, og jeg synes vores venstre side er fint besat. Men vi skal nok have en højre back efter min mening. Ellers synes jeg godt at vi kan prøve at holde Ujfalusi og Dominguez i det centrale forsvar.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf Pablo » tors 7. jan 2010 09:32

andersAT skrev:Nå nu ser det ud til at vi mister Maxi, men til gengæld har Salvio og Tiago på vej. Jeg synes Maxi har gjort meget godt for os, men her på det sidste har han ikke vist så meget, så det synes jeg egentligt er ok.

Jeg synes virkelig det vil være ærgerligt at miste Maxi. Synes ikke at han rigtigt har fået chancen for at vise sit værd, for han hat virkelig været en klassespiller for klubben.
Brugeravatar
Pablo
Tipsmeistro

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf magger » tors 7. jan 2010 17:30

Jeg synes virkelig det vil være ærgerligt at miste Maxi. Synes ikke at han rigtigt har fået chancen for at vise sit værd, for han hat virkelig været en klassespiller for klubben.[/quote]

Det er jeg enig i. Maxi er igang med sin 4. sæson om jeg husker ret, og i de 2 første sæsoner var han både blandt Atleticos bedste, men også blandt verdens 4-5 bedste højre wings. Store dele af sidste sæson gik det ham ikke for godt, og denne sæson er han jo nærmest degraderet til bænken de flreste kampe. Ærgerligt, ikke bare for os, men også for Maxi selv. I hvert fald er det da helt vanvittigt hvis han skulle smutte gratis her til sommer. Fandeme ærgerligt ikke at få en rød øre for en klassespiller som Maxi, selvom hans sidste sæson og denne sæson langt fra har været blandt hans bedste. Jeg håber han forlænger og stille og roligt etablerer sig på holdet igen, men det er nok ikke så sandsynligt. Håber da så i det mindste vi får ham solgt her i januar så vi i hvert fald da får lidt for ham, men tror nu mest af alt at han smutter gratis til sommer, ærgerligt!!!

Ellers ville det være fedt at få Salvio. Han kan uden tvivl med den rigtige træning, på det rigtige hold osv. udvikle sig til en fremtidig Maxi, og måske endda blive endnu bedre, han har helt sikkert talentet, jeg har set ham i et par kampe og læst en del om ham. Ham der Tiago kender jeg ikke rigtigt noget til.
Brugeravatar
magger
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » fre 8. jan 2010 11:57

Så er Tiago landet i Madrid lufthavn, og forventes at gennemgå lægetjek og skrive under i dag.

Billede
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf peterhansel » søn 17. jan 2010 17:40

Så røg Maxi som ventet til Liverpool og vi fik intet ud af det.. Det ligner slet ikke atletico-organisationen!!

Jeg er nu fortrøstningsfuld hvad angår Maxis erstatning, Simão er selvf et lock på den ene kant..
Så kan Jurado og Reyes kæmpe om den anden, en kamp jeg tror og håber Jurado vinder.

Derudover får vi forhåbentlig Salvio til klubben engang i næste uge - han skulle eftersigende også være en ganske habil kantspiller/off. midtbane.

Offensiven burde dermed være på plads. Omvendt synes jeg slet ikke defensiven er som den skal være i Atleti, Dominguez og Lopez er de eneste locks jeg kan få øje på..
Vi skal ihvertfald have hentet en højre back til, men det behov neglicherer vi sandsynligvis også indtil sæsonen er slut. Dvs. vi står tilbage med Valera og Pernia.. Langt fra optimalt.
Plus den resterende centrale midtbane position tilfalder Ujfalusi/Perea som mildest talt har været svingende denne sæson - håber dog vikingen sejrer!

Men hvem ved, måske er 10' holdet et helt andet end 09'er-versionen.. Hvis ikke, har jeg svært ved at se os i Europa næste år!

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf atletico9 » søn 17. jan 2010 18:55

der må jeg så sige at jeg er lidt uenig..
Jeg mener faktisk at vores trup er udemærket. vi bliver nødt til at acceptere at det er krisetider mht. økonomien, derfor kan vi ikke råde over " de bedste spillere" lige nu.. men med tilgangen er Salvio og Tiago ser det fint ud, dog skal vi have en god SPILLENDE forsvar, som kan føre bolden frem. Det store problem har helt klart været indstillingen og det virker som om at de har fundet gejsten igen. eksempelvis da vi vandt 5-1 over Huelva var det fordi de kæmpede som et hold istedet for sig selv. Så må jeg også sige at Reyes har været helt forrygende på det sidste, og han har virkelig fundet sit gamle jeg. og desuden er der begyndt at komme point på kontoen efter Valera har fået tilkæmpet sig en plads, godt nok er han meget offensiv med han gør det sgu fint. Mit bud på den bedste kamp trup må være:

målmænd- Asenjo, De Gea
forsvar - Valera, Ujfalusi, Perea, Lopez, Dominques, + NY god spiller :) ?
midtbane - Simao, Raul Garcia, Tiago, Reyes, Assunsao, Jurado
angriber - Agüero, Forlan, Salvio og Ibrahima

vores målmænd mangler rutine, men vi må tro på dem :)
forsvaret skal der gøres noget ved, men det må træneren bygge og over en længere periode + nye spillere.
midtbanen er stabil og der er også reserver som absolut kan spille bl.a. Camacho. på kanterne er der gode muligheder med Simao, Reyes, Jurado og Salvio.
Angrebet er godt og håber at vi får mange overbevisende sejre, hvor Ibrahima og Salvio kan scorer nogle mål :D
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Indlægaf peterhansel » tors 21. jan 2010 19:33

Vi skulle eftersigende være ude efter Rafinha..

Billede

Jeg tror han ville passe perfekt ind på holdet ;) Tvivler dog på vi vil hoste op med de penge ;S (små 13 mio. euro)

Brugeravatar
peterhansel
Bruger

Indlægaf Harder » tirs 22. jun 2010 13:56

Jeg håber virkelig snart at der bliver meldt noget officielt ud omkring Rod Fanni, han ville være en kanon signing, i periferinen af det franske landshold( :gal: ) og en spiller i sin bedste fodboldalder. Han kan gå direkte ind og overtage den højre back som har sejlet gevaldigt igennem flere sæsoner og så kan vi rykke Ujfalusi ind i midten igen hvor han retmæssigt hører til.

Kan vi ydermere sikre os Luis Felipe hvor en lille sum penge ville det også være fantastisk, selvom jeg nu helst så en centreback forstærkning i denne sæson, så kan vi vente lidt med venstre backen, Lopez har trods alt stadigvæk 1-2 gode sæsoner tilbage i sig tror jeg...

Bliver spændende når transfervinduet åbner her d. 1 juli :viking:
Harder
Bruger

Indlægaf atletico9 » tors 1. jul 2010 11:35

Atleti har længe manglet en kreatør på midtbanen, og det har flere gange været på tale at Diego var et emne? Hvad siger i til Mesut özil? - Tjo, jeg tror at den bolsjestribet trøje ville klæde ham, og desuden ville Forlan og Kun blive fodret med en masse fantastiske bolde :klap: :)
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Indlægaf Viken » fre 2. jul 2010 21:55

atletico9 skrev:Atleti har længe manglet en kreatør på midtbanen, og det har flere gange været på tale at Diego var et emne? Hvad siger i til Mesut özil? - Tjo, jeg tror at den bolsjestribet trøje ville klæde ham, og desuden ville Forlan og Kun blive fodret med en masse fantastiske bolde :klap: :)

Ja gad det skete, men det er nok lidt urealistisk. Desværre :gal:
Viken
Bruger

Indlægaf andersAT » fre 2. jul 2010 23:08

Jeg må indrømme at jeg ikke har den fjerneste ide om hvem Rod Fanni er... Jeg så gerne at vi købte Rafinha til den hø. back istedet, men det ser jo ud til at være relativt afsluttet.
Jeg synes ikke nødvendigvis vi skal have en ny central forsvarsspiller, med mindre vi kan få en rigtigt god en. Vi har jo trods alt Dominguez, Ujfalusi og Perea, og hvis vi skal købe en skal han kunne gå ind og slå Ujfalusi/Perea af og danne makkerpar med Dominguez (det ved jeg ikke hvor mange der umiddelbart kan gøre, som der også er realistiske for os).
Til gengæld vil jeg godt høre hvilke (realistiske) spillere i gerne så blive indkøbt hvis Aguero bliver solgt. Jeg så gerne Luis Suarez (som vist også er blevet nævnt på et tidspunkt) til at danne makkerpar med Forlan.
Med hensyn til özil er der vist ingen tvivl om at han er uden for vores rækkevide.
Brugeravatar
andersAT
Bruger

Indlægaf atletico9 » lør 3. jul 2010 11:06

Viken skrev:
atletico9 skrev:Atleti har længe manglet en kreatør på midtbanen, og det har flere gange været på tale at Diego var et emne? Hvad siger i til Mesut özil? - Tjo, jeg tror at den bolsjestribet trøje ville klæde ham, og desuden ville Forlan og Kun blive fodret med en masse fantastiske bolde :klap: :)

Ja gad det skete, men det er nok lidt urealistisk. Desværre :gal:

Og mere urealistisk er det heller ikke.. Han spiller i Werder Bremen og har selv udtalt at La Liga eller PL er interresant, og en klub som Atletico er i fremgang med en forrygende offensiv hvor vi mangler en kreatør, hvis han nu fik bud fra barcelona, real osv, ville han komme til at stå i skyggen af mange andre stjerner, så at bruge Atletico til springbræt lyder for mig ikke fuldstændig usandsynligt? Dog har vi nok ikke penge til at købe en spiller som er vokset helt vildt i pris under VM, men vi prøvede at hente Diego i bremen sidste år, så lad os krydse fingre for at vi bare har en lille bitte chance :klovn:
Brugeravatar
atletico9
Bruger

Tilbage til Generelt