atletico9 skrev:Nogen som ved om det egenligt er officielt at Juanito skifter til Atletico efter sommer på fri transfer, og det samme med Leo Franco til Galatasaray..

SergioAguero skrev:Ifølge AS er vi meget tæt på at få handlen i hus med Valladolids kæmpe målmandstalent Sergio Asenjo! :D
Han er da en rigtig spændene spiller! :D
Han er det største talent længe og han kan virkelig hjælpe mrd at hholde 0'et for osAndreas Zimmermann skrev:Jeg syntes helt klart at der skal hentes forstærkninger til sommer. Der skal spilles CL og det er derfor vigtigt at have en bred bænk pga. skader og de mange kampe vi kommer til at spille. Som jeg ser det er Luis Garcia og Sinama Pongolle slet ikke gode nok.
Andreas Zimmermann skrev:Jeg syntes helt klart at der skal hentes forstærkninger til sommer. Der skal spilles CL og det er derfor vigtigt at have en bred bænk pga. skader og de mange kampe vi kommer til at spille. Som jeg ser det er Luis Garcia og Sinama Pongolle slet ikke gode nok. Derudover skal vi holde på Forlan til næste sæson. Han har vist sig som den bedste spiller gennem hele sæsonen.
I forsvaret skal der selvfølgelig også forstærkninger til. Se bare på målscoren denne sæson. Når det er sagt syntes jeg til tider Heitinga, Ujfalusi og Perea har gjort det godt. Dog SKAL der købes en højreback og evt. midtforsvar (Raul Albiol).
Banega ryger tilbage til Valencia og vi skal derfor også købe en midtbane eller satse på Camacho. Hvilket jeg klart syntes er at foretrække. Jeg har ikke forstået hvorfor vi lejede Banega istedet for at bruge Camacho, men jeg følger selvføgelig heller ikke træningen.
Jeg er blevet tryk ved Garcia/Assucao midtbanen og mener uden tvivl den kan spille os videre fra gruppespillet i CL. Fløjene er jo også verdensklasse der skal bare være bedre reserver.
Pablo skrev:Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor du synes, at Sinama Pongolle ikke er god nok.
Da Kun i starten af sæsonen var skadet (eller var det Forlan?), spillede han da nogle fantastiske kampe, og scorede nogle utrolig vigtige mål.
Så sammenholdt med hans optrædener synes jeg han har gjort det helt fantastisk![]()
Jeg har svært ved at se, at man skulle kunne have en bedre erstatning end ham, for det er det færreste på hans niveau som vil være tilfreds med den mængde af spilletid han har fået.

Er det ham til venstre eller højre?LarsAtleti skrev:
I MARCA nævnes Newcastles Jose Enrique som afløser for Pernia.
hehe.LarsAtleti skrev:
I MARCA nævnes Newcastles Jose Enrique som afløser for Pernia.
Los Rayados skrev:Lidt mærkeligt at kalde ham "den nye agüero" - for det første er agüero kun 21 og formentlig han han masser af udvikling til gode (:
Men lyder da trods alt altid interessant.
LarsAtleti skrev:
Vi sættes i forbindelse med den 19 årige midtbanespiller Lanús fra Corinthians. AS betegner ham som "Den nye Agüero".

LarsAtleti skrev:Nu skriver alle de store engelske aviser The Times, Daily Mail og The Telegraph, at Chelsea har budt 387 mio dkr (52 min euro) for vores Sergio 'Kun' Agüero.
Klubben skulle angiveligt have været i kontakt med hans agent i weekenden.
Juanito er lidt for gammel efter min smag, men absolut ikke dårlig afløser for Ujfalusi. Og hvis vi får ham gratis ville det være alletiders.
drencrom skrev:Synes helt klart at der er brug for defensive forstærkninger, især på højreback pladsen. Må indrømme jeg blev lidt sur da de fyrede Seitaridis. Ikke fordi jeg synes han har været god på nogen måde, og synes også han skulle straffes for ikke at møde op til kampen, men at fyre ham er ikke nogen god straf. Ville have været smartere at give manden bøder og sætte ham til salg, for på den måde at få lidt penge for ham. At fyre ham betyder jo at manden er fri af sin kontrakt og kan forhandle sig til en ny kontrakt i en anden klub. Et drømme scenarie for en spiller der ingen spilletid får. Nu kan alle fremtidige utilfredse spillere i fremtiden, bare lade være med at komme til kampene, og så få en bunke penge med sig. Nå, det var ikke det skulle handle om.
På højrebacken har vi Heitinga og Perea. Perea har jeg ikke den store fidus til. Heitinga er bedst ude på højreback efter min smag, især nu hvor Pablo er klar igen. Vi mangler altså en højreback og en centralforsvarer. Synes Ujfalusi er blvet bedre og bedre igennem hele sæsonen. Dog ville Albiol være klasse at få til klubben, han ville så tage Ujfalusi plads i midterforsvaret, og spille sammen med Pablo. Til højrebacken ved jeg ikke rigtig, men har hørt at Maicon fra Inter er utilfreds. Dog tror jeg at han er for dyr for os, ligesom Arbeloa. Jeg kunne tilgengæld godt se Andoni Iraola, fra Athletic Bilbao, i Atletico trøjen. Tror virkelig at han kunne gøre det godt, og har en god alder. Så hvis Atletico kunne hente Iraola og Albiol vile jeg være rigtig glad.Juanito er lidt for gammel efter min smag, men absolut ikke dårlig afløser for Ujfalusi. Og hvis vi får ham gratis ville det være alletiders.
På den centrale midtbane mangler vi en rigtig god defensiv midtbanespiller. Her kunne en dansker måske komme i spil, idet at Christian Poulsen ikke spiller vildt meget i Juve. Tror dog ikke på det, men ikke nogen ringe idé.
drencrom skrev:Simpelthen fordi jeg synes han er bedre, ikke meget, men lidt bedre. Tror også at det er fordi jeg foretrækker spanske spillere i en spansk klub. Desuden har han i de alle de år han har været i Atletico altid været loyal, uanset hvilke trænere der har været. Loyalitet tæller meget hos mig.
Jeg giver dig ret at Heitinga skal spille på højrebacken som jeg også skrev. Albiol vil helt sikkert tage enten Ujfalsi el. Pablo plads. Kommer selvfølgelig an på kampform osv. Men mangler stadig en afløser for Heitinga hvis han bliver skadet eller på anden vis ukampdygtig, og der synes jeg ikke at Perea har hvad der skal til, hvis vi vil være en topklub. Derfor kunne Iraola være et godt bud.
Desuden har han i de alle de år han har været i Atletico altid været loyal, uanset hvilke trænere der har været. Loyalitet tæller meget hos mig.
samtidig er han muligvis den ubestridt dårligste spiller i 1.Holdstruppen.....
FABS2004 skrev:Desuden har han i de alle de år han har været i Atletico altid været loyal, uanset hvilke trænere der har været. Loyalitet tæller meget hos mig.
Hvordan kan du sige at en mand der flere gange har udtalt at hans hjerte ligge hos PUTA BLANCO ER LOYALsamtidig er han muligvis den ubestridt dårligste spiller i 1.Holdstruppen.....
Udover dette lidt sure opstød er jeg helt enig i at vi skal have forstærket defensiven markant men vi skal bibeholde vores offensiv....

drencrom skrev:Pablo har sgu da altid været der, hvis vi har haft brug for ham. Uanset om hvilken træner der styret skuden, også selvom han ikke fik spilletid. Du skriver at Ujfalusi er mere erfaren. Dette er netop et af mine kritikpunkter. Ujfalusi er gammel, dog ikke for gammel endnu, men snart. Det er derfor dumt foretrække en person som er 31, frem for en på 28. Jeg kunne forstå det hvis Pablo var 22 eller lignende, men Pablo har altså prøvet stortset ligeså meget som Ujfalusi. Så jeg forstår ikke dit argument. Desuden synes jeg det er klart at Pablo har været mere usikker end Ujfalusi, han her været skadet og Aguirre ville ikke bruge ham. Ikke de bedste forudsætninger for godt spil og personlig selvtillid. Synes absolut at efter Resino er kommet til, at Pablo har løftet sit spil. Hvertfald de sidste par kampe.
Hvordan kan du sige at Pablo er den dårligeste spiller i førstholdstruppen? Han har været på det spanske landshold. Skader har dog gjort det svært for ham at holde niveauet. Er sikker at hvis Resino viser ham tillid, i nogle kampe, at så skal vi nok få den gamle, eller endda en bedre, Pablo tilbage.
rygtet er ihvertfald sandtJunior skrev:http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54061
Interessant hvis disse rygter passer

Junior skrev:http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54061
Interessant hvis disse rygter passer
Superdaniel skrev:Interresant rygte må man sige for han er virkelig en stærk spiller som af en eller anden grund ikke fik lov til at spille mere i R*** Madrid efter han ellers havde en ret god start på karrieren i klubben. Jeg tror faktisk godt at han kunne være en af de spillere som vi mangler for at vi for alvor kan komme tættere på toppen af spansk fodbold og Europa for den sages skyld.
Ellers kunne en Orlando Engelaar fra S04 måske være lidt spændende. Er ikke helt sikker på hans niveau, men han var fremragende til EM!

LarsAtleti skrev:AS.com skriver at vi er ude efter Keirrison fra Palmeiras, som backup hvis vi mister Forlan eller Agüero.
MARCA sætter os i forbindelse med den 17 årige forsvarsspiller Leandro Cabrera fra Uruguay. Vores sportsdirektør skulle have været meget imponeret af ham.

LarsAtleti skrev:Nu sættes vi sammen i AS med venstre wingen Filipe Luís (23 år) fra Deportivo La Coruna.
Argail skrev:Felipe er rigtig god.. ville være et godt køb. har set ham i flere kampe nu og er rigtig imponeret
AndersAT skrev:Er det virkelig en venstre wing vi har brug for??? vi har simao og jurado (og reyes med mindre han rykker videre). Med hensyn til guardado, er der så nogle der har set ham spille eller bygger alle deres vurdering af ham på football manager. For de kampe jeg har set med ham (det er dog ikke så mange) har han ikke været specielt imponerende.
'

Smoking skrev:Jeg læser på bold, at Lucio er sur på Bayerns ledelse. Atleti bør straks slå til og prøve at få Lucio til klubben. Han ville være en klasse forstærkning og Atleti ville så kunne skille sig af med Pablo.
Et midterforsvar med Lucio og Ujfalusi, og med Juanito og Perea som back ups, kan give Atleti en rigtig solid base at arbejde ud fra.
VIVA ATLETICO![]()
![]()
Peterhansel skrev:Undskyld mig, men hvor mange kampe så du med Pablo i år? For det må da have været de sidste par stykker.. Han kostede os mange sejre med sine amatør-agtige fejl i forsvaret, især den han lavede med porto tror jeg der er mange der husker!![]()
Jeg synes hellere de skulle give Dominguez chancen, for han har sgu gjort det godt når han har været inde..
ujfa og domi på central, og så heitinga og hvem end de køber til den anden back.
Peterhansel skrev:Undskyld mig, men hvor mange kampe så du med Pablo i år? For det må da have været de sidste par stykker.. Han kostede os mange sejre med sine amatør-agtige fejl i forsvaret, især den han lavede med porto tror jeg der er mange der husker!![]()
Jeg synes hellere de skulle give Dominguez chancen, for han har sgu gjort det godt når han har været inde..
ujfa og domi på central, og så heitinga og hvem end de køber til den anden back.

LarsAtleti skrev:Så kom sommerens vist mest fjollede rygte.
Ifølge Radio MARCA så er vi interesseret i AC Milans Pirlo. Skulle angiveligt være 18 mio. euro. værd, en pris som vi på ingen måde kan betale.
LarsAtleti skrev:Så kom sommerens vist mest fjollede rygte.
Ifølge Radio MARCA så er vi interesseret i AC Milans Pirlo. Skulle angiveligt være 18 mio. euro. værd, en pris som vi på ingen måde kan betale.
Jelle skrev:Nu lufter jeg lige én tanke som jeg har tænkt i noget tid. Selvom han er defensiv, så kunne jeg rigtig godt se en Christian Poulsen i Atletico. Selvom han bekræfter at han vil blive i Juve, så ender det med at han ikke får spilletid nok. Jeg synes det kunne være spændende, så kunne Garcia bliver den offensive af dem. Ved ikke om det overhovedet er realistisk, men en dejlig tanke!

Jelle skrev:Nu lufter jeg lige én tanke som jeg har tænkt i noget tid. Selvom han er defensiv, så kunne jeg rigtig godt se en Christian Poulsen i Atletico. Selvom han bekræfter at han vil blive i Juve, så ender det med at han ikke får spilletid nok. Jeg synes det kunne være spændende, så kunne Garcia bliver den offensive af dem. Ved ikke om det overhovedet er realistisk, men en dejlig tanke!
)LarsAtleti skrev:Så kom sommerens vist mest fjollede rygte.

Justesen88 skrev:Arsene Wenger har givet Adebayor grønt lys til et skifte, og jeg kunne godt tænke mig at se ham i Atletico som ekstra mand, da vi nu skal spille så mange kampe i næste sæson. Det er nok ikke i offensiven vi skal styrke os mest, men det kunne da være godt at få en bredere angrebsbænk.
Justesen88 skrev:Arsene Wenger har givet Adebayor grønt lys til et skifte, og jeg kunne godt tænke mig at se ham i Atletico som ekstra mand, da vi nu skal spille så mange kampe i næste sæson. Det er nok ikke i offensiven vi skal styrke os mest, men det kunne da være godt at få en bredere angrebsbænk.
Superdaniel skrev:Det der er jo useriøst! Adebayor kommer til en større klub end os og at sige at det ville være godt at have ham som EKSTRA mand, er jo helt hen i hegnet! Adebayor ville jo aldrig nogensinde finde sig i at være tredje mand i Atletico. Prisen for ham er også mere end vi overhovedet kan betale. Han skifter sikkert til Milan.
Spændende udtalelse fra Pirlo må vi sige, men har stadigvæk svært ved at se ham skifte til os.

AndersAT skrev:http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/07/04/1363843/andrea-pirlo-prefers-atletico-over-chelsea-report
det er en sjov historie, men jeg ved ikke engang om jeg synes det er en spiller vi bør gå efter. som jeg har skrevet før, synes jeg ikke vi skal gå efter en defensiv midtbanespiller mere.

Superdaniel skrev:KILDE???
Peterhansel skrev:Den 19-årige argentiner Salvio vil gerne til madrid og har indledt forhandlinger med atletico.
Daniel Guiza kan også være på vej til atleti, men sandsynligvis kun hvis Forlan sælges (til barca).
Og så er der jo rygterne omkring Pirlo...
Ja, men han bliver jo også kun aktuel hvis Forlan ryger til Barca. Og det ville være et genialt skifte, for Daniel Guiza er lige så stor en måltyv for Forlan og så er han endda yngre.Superdaniel skrev:Hvad er kilden omkring det med Salvio? Ville være genialt hvis der virkelig var hold i rygterne.
Daniel Guiza har jeg slet ikke tænkt på men det kunne også være en genial spiller at få, selvom han slet ikke har slået til i Fenerbache gjorde han det rigtig godt i sæsonen inden skiftet til tyrkiet. Men billig bliver han vel heller ikke.
Alex-abbott skrev:Håber, at Barcelona får købt David Villa. Det vil betyde, at vi kan holde på el Pichichi. Endvidere vil en vor nærmeste konkurrenter blive svækket.
atletico9 skrev:HELT ENIG!
og jeg frygter virkelig mere og mere at Barcelona ikke får fingre i Villa, og til sidst i tranfer vinduet smider de 36 mil euro som forlans klausul er på.. så står vi og har mistet en af verdens bedste angribere + at vi ikke kan nå at finde en værdig afløser.. hold nu på alle profiler!!
en anden ting er at jeg egenlig gerne ser Reyes få en ny chance.. hvis han kommer i spil humør igen, og muligvis som angriber kan han måske komme på niveua igen.. Jeg så nogle klip med ham fra Arsenal, hvor han spillede helt forrygende.
Hvis han spiller en god kamp for os denne sæson og sikrer os mesterskabet i den vil jeg da være udemærket tilfredsSergioAguero skrev:Mener bestemt ikke at reyes har nogen sikker plads på Atletico holdet eller bør få det. Hans karriere i spanien blev bygget på en kamp for Real Madrid hvor han sikrede dem mesterskabet.
Derudover har han på intet tidspunkt vist at han kan klare sig i spanien.
LarsAtleti skrev:MARCA skriver idag at Atlético er interesseret i Real Madrids Higuain og Gago.
Det må vist være årets dårligste rygte.
LarsAtleti skrev:MARCA skriver idag at Atlético er interesseret i Real Madrids Higuain og Gago.
Det må vist være årets dårligste rygte.
Alex-abbott skrev:Higuain, ser vi næppe i vores klub omend han er klasser bedre end vores franskmand. Han ville ikke være førstevalg sålænge vi har verdens bedste angrebs-duo hvilket han nok er interesseret i hvis han forlader Floren-team. Endvidere vil det være en stupid handling, at sælge sin topscorer fra sidste sæson, men hvis nogle mestre stupiditet så er det nok også Real Madrid og deres respektive ledelse![]()
Nej, hent en høj targetspiller ala Zigic en type vi mangler fremfor endnu en lille angriber.
Rico skrev:I det hele taget er jeg ikke vil med idéen om at vi skal ud og bruge flere millioner på endnu angriber, som uden tvivl ville komme til at sidde på bænken. Zigic vil ikke være helt billig, og så så jeg hellere at vi måske hentede en Marcos Marquez fra Las Palmas eller lignende, som back up hvis Kun eller Forlán skulle blive skadet.
Jeg havde gerne set en type som Falcao i vores klub, da han også er en spiller der mestre så mange forskellige ting i det offensive spil, både som Striker, Second Striker og sågar også offensiv midt. Desværre røg han til Porto, ellers en spiller jeg gerne ville have set i Atlético.
Alex-abbott skrev:Nu skrev jeg ikke, at vi skulle hente Zigic, men en type som ham. Altså en høj samt fysisk stærk centerforward som har andre kompetencer end Aguero og Forlan. Det vil give Rosino andre muligheder taktisk og samtidig styrke et angreb som ifølge min optik ikke er konkurrencedygtigt i titelkampen hvis Kun eller Forlan bliver langtidsskadet eller har behov for en længere pause.
Falcao tilhører bestemt ikke den kategori som jeg ønsker, men er derimod snarere en dynamisk lille og teknisk dygtig angriber. Endvidere er han hverken interesseret i, at være fjerdevalg, ikke helt billig og spiller for en ny klub - FC Porto
Rico skrev:Jeg ved skam godt at han har skrevet under med FC Porto - hvilket jeg også skrev i mit tidligere indlæg
Zigic fik lidt af et gennembrud efter han vændte tilbage til Racing Santander efter to mildest talt elendige sæsoner i Valencia. Et køb af Zigic tror jeg ville være lidt et sats, hvorimod der ville være mere garanti i at købe en spiller som Falcao, der kan skabe ting på egen hånd, hvorimod en Zigic er meget mere afhængige af sine medspillere. Desuden virkede det som om at Racing's angrebs spil var skrædder syet efter Nikola Zigic spille form, tror næppe han ville finde samme målnæse frem i Atlético. Jeg tror jeg ville vente lidt med et køb af Zigic, da jeg først vil se ham præstere ordentligt i Valencia, hvor de hele ikke er bygget op omkring ham.
Andre typer som Zigic er Peter Crouch og Jan Vennegoor of Hesselink - typer som jeg bestemt ikke tror ville kunne passe ind i spansk fodbold, det er typer som jeg ikke tror ville kunne præstere hvis bare de stikker snuden frem uden for det britiske øhav.
Alex-abbott skrev:Hehe.. Igen, jeg har aldrig sagt, at vi skulle investere i Zigic.
Endvidere er ingen af de nævnte spillere af samme type som du fremhæver nogen jeg vil ønske i vor klub. Ikke fordi de befinder sig i det britiske øhav, men fordi de begge ikke er dygtige nok.
Folk som Edinson Cavani, Artem milevsky og Óscar Cardozo derimod vil ifølge min optik sagtens kunne præstere i Spanien uden, at holdet nødvendigvis er bygget op omkring dem. Hvilket illustreres af deres rolle som angriber på deres respektive hold. Ligeledes vil de alle 3 styrke vores angreb markant og fordre til, at vores hold taktisk set får flere muligheder.

LarsAtleti skrev:
Daily Mail skriver at Lucas Neill sagt ja til at skifte til Atlético Madrid på en 2 årig kontrakt.
31 årige australsk forsvarsspiller.
Det kan vist kun være en joke?
SergioAguero skrev:Ifølge AS er vi meget tæt på at få handlen i hus med Valladolids kæmpe målmandstalent Sergio Asenjo! :D
Han er da en rigtig spændene spiller! :D
han står vildt!!!

andersAT skrev:Nå nu ser det ud til at vi mister Maxi, men til gengæld har Salvio og Tiago på vej. Jeg synes Maxi har gjort meget godt for os, men her på det sidste har han ikke vist så meget, så det synes jeg egentligt er ok.

?

) og en spiller i sin bedste fodboldalder. Han kan gå direkte ind og overtage den højre back som har sejlet gevaldigt igennem flere sæsoner og så kan vi rykke Ujfalusi ind i midten igen hvor han retmæssigt hører til.

atletico9 skrev:Atleti har længe manglet en kreatør på midtbanen, og det har flere gange været på tale at Diego var et emne? Hvad siger i til Mesut özil? - Tjo, jeg tror at den bolsjestribet trøje ville klæde ham, og desuden ville Forlan og Kun blive fodret med en masse fantastiske bolde![]()

Viken skrev:atletico9 skrev:Atleti har længe manglet en kreatør på midtbanen, og det har flere gange været på tale at Diego var et emne? Hvad siger i til Mesut özil? - Tjo, jeg tror at den bolsjestribet trøje ville klæde ham, og desuden ville Forlan og Kun blive fodret med en masse fantastiske bolde![]()
Ja gad det skete, men det er nok lidt urealistisk. Desværre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst