Har man penge så kan man få...

Generel debat omkring klubben, trænere og spillere.

Har man penge så kan man få...

Indlægaf rank13 » man 26. jul 2010 22:39

et lille tænkt ex.

Diego Godin rygterne siger 18 mio €

Tiago er for løntung vil have 2,8 istedet for 1,6 = 1,2 for meget pr. år. gætter på 3/4 årige kontrakt = 3,8/5 mio € for meget.

Simon Kjær pris 12 mio €

18-12= 6 mio €. (1 mio mere end Tiago's løn) da rygterne siger vi henter en anden midtbane istedet for Tiago hvis han ikke kommer, så er prisen på den nye måske omkring prisen på Tiago 5,5 €

I know man kan ikke gøre det sådan, men sjovt hvor vi lige pludselig har fået penge fra vi har brugt 12 mio rygter for omkring 20 € mere....
2007/08: El Kun, Forlan & Maxi
2008/09: Forlan & El Kun
2009/10: De Gea, Reyes & Domínguez (½ Tiago)
Brugeravatar
rank13
Bruger

Geografisk sted: Madrid

Re: Har man penge så kan man få...

Indlægaf LarsAtleti » tors 29. jul 2010 11:28

I dag skriver MARCA at Atlético har budt 8,5 mio plus nogle spillere for ham. Vi kommer aldrig op og betaler de 18 mio. euro. som angiveligt er hans klausul.

Både Juventus og Atlético er blevet enig om prisen på Tiago, det er kun Tiago der nu skal overveje om han kan blive enig med Atlético om lønnen. Han har åbenbart fået en kæmpe stor løn i Juventus, som Atlético ikke vil betale.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Har man penge så kan man få...

Indlægaf drencrom » tors 29. jul 2010 17:26

rank13: Kan godt se hvor du vil hen med det, og jeg må indrømme jeg er mindst ligeså forundret over hvor pengene kommer fra. Jeg husker at vi fik at vide sidste år at klubben var i økonomiske problemer og alligevel har vi lige 12 euro på Filipe, men samtidig skulle vi have råd til at købe både Tiago og Godin. Jeg synes at det virker meget underligt. Jeg ved godt vi har tjent på Europa League, men ikke så meget, plus set i lyset af sidste års økonomiske problemer.

LarsAtleti: Selvom prisen "kun" er 8,5 mio euro, så er den samlet pris for Filipe, Godin og Tiago 26 mio euro. Det er altså omkring 200 mio kr. Håber godt nok ikke at det er lånte penge vi bruger ligesom visse andre spanske klubber, som vi ikke skal sammenlignes med.
Brugeravatar
drencrom
Bruger

Geografisk sted: Fredericia

Tilbage til Generelt