Bedste kamp siden vi slog Panathinaikos og kom i CL sidste år, hvor vi spillede 2 ganske flotte kampe(dengang havde vi stadig både Maxi og Heitanga), her må vi trods alt erkende at Racing godt nok ikke havde meget at byde på, men Atleti gjorde det nu heller ikke helt nemt for dem.
Fantastisk flot resultat, og nu skal vi godt nok falde fuldstændig på røven hvis vi ikke kommer i finalen. Spillet flød flot, og vi tilspillede og mange store chancer. Ujfalusi spillede en god kamp, også offensivt. Reyes viste gode takter, og vores indtil videre klart bedste spiller denne sæson, Simao, spiller endnu en flot kamp med et flot mål. Jeg håber Forlan kan få gang i sin målscoring efter denne kamp, han har godt nok ikke vist meget denne sæson. Alt i alt kan man vel kun være positiv efter denne præstation, men efter hvad jeg har set denne sæson indtil videre, tør jeg nu fortsat ikke tro på mirakler. Vi har trods alt spillet flere gode kampe med flere sejre i træk, for så lige pludseligt så at tabe fuldstændigt vanvittigt til et eller andet bundhold.
Men som sagt, rigtig god aften for Atletico!
Atleti, hold nu niveauet denne gang!!!!!!!