af magger » man 8. mar 2010 13:42
Jeg så ikke kampen da jeg ikke havde muligheden for det. Ærgerligt med Reyes, men som jeg forstod på nogen af jer var det et uretfærdigt rødt kort, så måske det kan betale sig at appelere, da det ville være skidt at undvære Reyes, som jo har været blandt Atleticos allerbedste spillere denne sæson, eller i hvert fald de seneste kampe. Ellers hæfter jeg mig i at det rent faktisk lykkedes Atletico et få scoret til allersidst i kampen, og dermed få et point, det plejer at være lige omvendt, nemlig Aletico der smider sejeren væk i overtiden, men det er da vist også det eneste positive der er at sige om den kamp. 1-1 er et skuffende resultat mod et hold som Zaragoza, specielt efter en 4-1 sejr over Valencia for bare en uge siden (ved godt det var på en billig baggrund da Valencia gik helt ned til sidst, men sådan en kamp bør give noget selvtillid alligevel)
Håber holdet kan rejse sig til de kommende kampe. Atletico skulle meget gerne videre og have en god placering i Europa League samt vinde Copa Del Rey, hvis lidt af æren skal reddes denne sæson.