Zaragoza - Atlético Madrid

Alt omkring holdets kampe fra LaLiga til træningskampe

Indlægaf LarsAtleti » søn 7. mar 2010 18:10

Billede

Tidspunkt: 21:00

Holdopstillingen: http://www.marca.com/marcador/futbol/2009_10/primera/jornada_25/zar_atm/

Truppen:

Målmænd
Asenjo.
De Gea.

Forsvar
2 Valera.
4 Pernía.
16 Juanito.
17 Ujfalusi.
18 Domínguez.
21 Perea.

Midtbane
5 Tiago.
6 Camacho.
8 Raúl García.
9 Jurado.
12 Paulo Assunção.
14 Salvio
19 Reyes.
20 Simão.

Angreb
7 Forlán.
10 Kun Agüero.
58 Ibrahima.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Zaragoza - Atlético Madrid

Indlægaf los rayados » søn 7. mar 2010 18:35

Vigtig, vigtig kamp, håber på sejr. Og Agüero + forlan inde fra start for guds skyld!

De så stærke ud i sidste år, men er en oprykker, og vi må siges at være favorit (Hvis man overhovedet kan spå om det i Atleticos kampe!!)

vamos atleti! :flag
Brugeravatar
los rayados
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » søn 7. mar 2010 21:20

Tror på en sejr i aften. Ud over A.Lopez så ligner det stærkeste holdopstilling.

Quique har bekræftet at vi stiller med Gea; Valera, Perea, Ujfalusi, Domínguez; Paulo Assunçao, Tiago, Reyes, Simao; Forlán og Agüero.

Unibet viser den gratis på deres side.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf benjamin » søn 7. mar 2010 22:55

1. halvleg var da noget af en rodet affære. Og så pisser det mig af at de går så hårdt til Reyes - han får jo seriøst tæv ude på den grønsvær.

Vi må op på dubberne!
benjamin
Bruger

Indlægaf LarsAtleti » søn 7. mar 2010 23:32

Reyes udvist i det 70 min.

Det var så den kamp.

Vi kan lige så godt glemme alt om Primera Division og spare krafterne til Europa League og Cope del Rey finalen.
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Indlægaf los rayados » man 8. mar 2010 00:00

Puha en lortekamp - vi er heldige med at få det ene point, som Ibra lige sikrede også i overtiden! Tror næsten det var hans first-touch, men lækkert mål med hovedet faktisk!

Vi skaber ingenting næsten og får ikke spillet til at flyde. Endnu en gang kom vi (hurtigt) bagud på en dødbold.

Reyes laver nogle gode dribleture, men bliver stoppet igen og igen uden at få frispark, hvilket frustrerer ham. Lidt frustreret har han så hånden for højt hævet og får et rødt kort.. hm, utrolig tyndt, kan godt forstå han var træt af det! Håber sgu de appelerer det; det så sgu ikke særlig ondsindet ud!

Salvio, Jurado og Ibra kom alle ind og spillede ret godt, så det er fint, at vi har nogle gode indskiftere. Men spillet fungerede sgu ikke i dag!
Brugeravatar
los rayados
Bruger

Indlægaf benjamin » man 8. mar 2010 00:17

Ja, ret heldigt med uafgjort. Det var dog et flot mål af Ibrahima.
Reyes var i modvind og fik ikke et ben til jorden i dag, grundet de små svinestreger, som konstant blev begået mod ham. Det røde kort var i øvrigt helt ude af sin plads.

Som kommentatoren også sagde i løbet af kampen, så er det enten himlen eller helvede - I dag var vi heldige og slap med en uafgjort.
benjamin
Bruger

Indlægaf magger » man 8. mar 2010 13:42

Jeg så ikke kampen da jeg ikke havde muligheden for det. Ærgerligt med Reyes, men som jeg forstod på nogen af jer var det et uretfærdigt rødt kort, så måske det kan betale sig at appelere, da det ville være skidt at undvære Reyes, som jo har været blandt Atleticos allerbedste spillere denne sæson, eller i hvert fald de seneste kampe. Ellers hæfter jeg mig i at det rent faktisk lykkedes Atletico et få scoret til allersidst i kampen, og dermed få et point, det plejer at være lige omvendt, nemlig Aletico der smider sejeren væk i overtiden, men det er da vist også det eneste positive der er at sige om den kamp. 1-1 er et skuffende resultat mod et hold som Zaragoza, specielt efter en 4-1 sejr over Valencia for bare en uge siden (ved godt det var på en billig baggrund da Valencia gik helt ned til sidst, men sådan en kamp bør give noget selvtillid alligevel)

Håber holdet kan rejse sig til de kommende kampe. Atletico skulle meget gerne videre og have en god placering i Europa League samt vinde Copa Del Rey, hvis lidt af æren skal reddes denne sæson.
Brugeravatar
magger
Bruger

Tilbage til Kampe