en lille idé jeg fik på baggrund af afstemningen, der kører lige pt.
General tråd til tanker om vores træner, Quique Sanchez Flores, og evt baggrund for den 'karakter', I har givet ham.
Jeg var selv lidt barsk (Vist en af de hårdere) idet jeg har givet et sølle 2-tal (Jeg puslede mellem 2 og 3). Grundlag:
Jeg føler slet ikke Quique passer til vores spilsystem. Han har flere gange vist sine defensive tendenser i form af at stille i en 4-5-1 uden enten Forlan og Agüero, og trods det næsten aldrig har båret frugt, er det gået igen. Jeg mener ikke der kan være nogen tvivl om, at både Agüero og Forlan skal være på banen side om side i HVER kamp, når det er muligt.
Quique fortsatte efter han trådte til med at udbygge Atléticos forfærdelige CL-sæson med 2 uafgjort og en afklapsning hjemme på 0-3 mod Porto. Heldige var vi at vi overhovedet kom til Europa League, hvor vi så er kommet videre.
Han ledte truppen til Copa del Rey-finalen, det skal siges, men sandheden er vel, at alt andet vil være skuffende, når det stærkeste hold man møder på vejen dertil er Racing Santander. Og det var må nød og næppe! Men trods alt et lille plus her.
Mht til ligaen går det heller ikke helt nok fremad; chok-resultater som 0-2 til malaga på hjemmebane, synes jeg ikke Quique har formået at vende det endnu, for ting som det burde ikke kunne ske mod Atlético flere gange.
Trods min vurdering på under middel, kan han stadig nå at overbevise mig med bedre resultater og mere offensiv Atlético-indstilling.