Fancup 2010

Generel debat omkring klubben, trænere og spillere.

Fancup 2010

Indlægaf LarsAtleti » tirs 22. jun 2010 00:18

Så er der igen i år Fancup, og denne gang i Greve på Sjælland.

Udkast fra invitationen:

Vi indbyder hermed til årets FAn Cup, som i år afholdes på kunststofbanen ved Greve Idrætscenter (http://www.greve-ic.dk).

Turneringen afholdes lørdag den 14. august klokken 11.30. De første kampe starter klokken 12.00.

Vi har i år indbudt foreløbigt 14 fanklubber og arbejder på endnu flere. De foreløbigt 14 inviterede klubber er; Newcastle, Blackburn, Tottenham, Aston Villa, Liverpool, Man Utd, Real Madrid, Atletico Madrid, FC Barcelona, Inter, AS Roma, SS Lazio og Juventus.

Der spilles på 7 mands baner med 7 mand startende på hvert hold. Hver fanklub må stille med to hold a max 12 spillere og minimum 7 spillere. Man stiller i sin klubs hjemmetrøjer.
Vi tænder op i grillen under turneringen og håber på at folk efterfølgende vil blive og få en hyggelig eftermiddag/aften i selskab med ligesindede fans.

Priserne for at deltage er som følger: Holdgebyr 200 kr.

Der vil være mulighed for dagen igennem at købe både mad og drikkevarer i klubbens cafeteria til fornuftige priser.

Vi må i år henstille til at folk udviser Fairplay, vi vil gerne understrege at der spilles for sjov og for at alle kan få en hyggelig dag.

Adressen på Greve Idrætscenter er:
Greve Idrætscenter
Lillevangsvej 88
2670 Greve

Efter endt tilmelding vil de tilmeldte fanklubber modtage en mail med kampprogram og turneringens regler.

Såfremt at vi ikke har skrevet til den rigtige kontaktperson, så håber jeg at I vil videresende til den person som har med det at gøre i jeres fanklub.

Vi vil ligeledes sætte pris på at I vil bekræfte at i har modtaget denne mail, samt at i som kontaktperson vil stå for indmeldelse af jeres respektive klubber til turneringen, så vi dermed undgår 100 forskellige indmeldelser af enkeltpersoner.

Greve IC har lovet at opstille en grill, hvor man kan købe pølser mm, ligesom man kan købe noget mad/sodavand/øl i cafeteriet som er tilknyttet klubben.
Altså de 200kr som man indbetaler pr.hold dækker kun selve turneringen og har intet med køb af mad, at gøre..

Derudover er der ikke arrangeret noget spisning efter turneringen, så det er op til fanklubberne om man på egen hånd vil arrangere noget selv.

Derudover har vi oprettet en facebook gruppe, som vi håber i og jeres medlemmer vil benytte..

http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 718&ref=mf
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Fancup 2010

Indlægaf Pr3 » tirs 22. jun 2010 12:42

Er desværre ret sikker på jeg skal arbejde den weekend, så kan desværre ikke.

Håber i kan stille hold uden mig... :godt:

Billede
Brugeravatar
Pr3
Bruger

Geografisk sted: København

Indlægaf los rayados » ons 23. jun 2010 12:22

jeg håber på at kunne være med!

jeg er en sand forlan oppe foran! :P
Brugeravatar
los rayados
Bruger

Indlægaf SalimAtletico » tors 24. jun 2010 21:49

Lars, kommer man bar med sin atlético trøje hjemme fra?
Og jeg skal i 9. efter sommerferien og der er skole d. 12 , så tror ik jeg kan ;(
SalimAtletico
Bruger

Indlægaf Pablo » tors 15. jul 2010 12:11

SalimAtletico skrev:Lars, kommer man bar med sin atlético trøje hjemme fra?
Og jeg skal i 9. efter sommerferien og der er skole d. 12 , så tror ik jeg kan ;(

Ja, man kommer bare med sin Atlético trøje - og det afholdes lørdag den 14., så jeg synes virkelig du skal overveje at deltage, for sidst vi var med, var det virkelig en god oplevelse!
Jeg render dersværre rundt i Lappland, så har desværre ikke selv mulighed for at deltage, men håber virkelig det lykkedes at stable et hold sammen :flag
Brugeravatar
Pablo
Tipsmeistro

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf LarsAtleti » man 26. jul 2010 10:50

Desværre har vi ikke denne gang kunne stille med et fuldt hold.

Ser ud til at det skyldes at man er på ferie lige i den periode.

Øv.

Forhåbentlig kan vi næste år!
Brugeravatar
LarsAtleti
Altmuligmand

Geografisk sted: Vanløse, København

Indlægaf SalimAtletico » tors 29. jul 2010 19:31

ØV!
Det kunne ellers være min første gang.
SalimAtletico
Bruger